×

زونیمیر سولدو:
در هافبک و حمله به بازیکنان جدید نیاز داریم

  • کد خبر: 226643
  • 3 آذر 1400
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: تیم تهاجمی و خوبی برای ادامه مسابقات آماده می‌کنیم.
    در هافبک و حمله به بازیکنان جدید نیاز داریم
  • به گزارش نوبر خبر؛ زونیمیر سولدو در نشست خبری بعد بازی با پدیده مشهد، اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود، قبل از بازی به بازیکنان گفته بودم که این دیدار بسیار سخت است؛ چرا که مسیر تیم را مشخص می‌کند. جا دارد از بازیکنانم تشکر کرده و به آنان تبریک بگویم.

    وی افزود: متاسفانه تنش‌های زیادی بین دو تیم بود که اصلا لازم نبود و می‌توانست بازی آرام‌تر دنبال شود. این برد به بازیکنان اعتماد به نفس می‌دهد تا لیگ را بهتر ادامه دهیم. هنوز کار زیادی تا رسیدن به تیم مطلوب داریم.

    سولدو در خصوص شناختش از فوتبال ایران، گفت: تعدادی از هموطنانم در ایران کار کرده‌اند، با آنان صحبت کرده و اطلاعات خوبی از فوتبال ایران گرفته‌ام. من تا جایی که می‌دانم تعداد زیادی از بازیکنان خوب تیم جدا شده‌اند، متاسفانه در بخش آماده‌سازی هم مشکلاتی به وجود آمده است. ما باید از نظر بدنی و فنی تیم را آماده کنیم.

    سرمربی تراکتور خاطرنشان کرد: دوست دارم سرعت تیم بالا برود و بهتر در درگیری‌ها شرکت کنیم. بازی هجومی خوبی را برای تیم طراحی می‌کنیم. دلیل عقب کشیدن ما بعد از زدن گل، استفاده از بازیکنان سرعتی برای رسیدن به گل‌های بیشتر بود.

    وی گفت: ما برای تقویت تیم برنامه داریم؛ اما بازیکنان آزاد در حدی نیستند که به ما کمک کنند. با حوصله و صبر باید بازیکنان خوب را به تیم اضافه کنیم. معتقدم در خط هافبک و حمله به بازیکنان جدید نیاز داریم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *