×

بر اساس اعلام منابع آگاه؛
تراکتور با تونی وارد مذاکره شد

  • کد خبر: 226433
  • 16 آبان 1400
  • باشگاه تراکتور در حال مذاکره با سرمربی پرتغالی است که سابقه هدایت این تیم در سه مقطع مختلف را دارد.
    تراکتور با تونی وارد مذاکره شد
  • به گزارش نوبر خبر؛ فیروز کریمی پس از متحمل شدن سه باخت و کسب یک برد طی 4 هفته ابتدایی لیگ بیست و یکم، پیش از اینکه با حکم اخراج مواجه شود، از هدایت تراکتور استعفا داد.

    بعد از پایان همکاری طرفین، از مهدی رحمتی و جواد نکونام به عنوان گزینه های اولیه باشگاه تراکتور یاد شد اما نکو امشب با فولاد به توافق رسید و فعلا خبری از مذاکره با رحمتی هم نیست.

    در این شرایط از باشگاه تراکتور خبر می رسد که مسئولان این باشگاه در حال مذاکره با یک مربی خارجی هستند؛ برخی ها از ارطغرول ساغلام به عنوان خارجی مدنظر تراکتوری ها یاد می کنند اما بر اساس اطلاعاتی که از منابع موثق کسب شده، مسئولان باشگاه تبریزی با تونی الیویرای پرتغالی وارد مذاکره شده اند.

    تونی الیویرا طی سه مقطع مختلف هدایت تراکتور را به عهده داشته و محبوبیت بالایی در نزد هواداران این تیم دارد؛ نکته مهم در مورد این مربی اما سن بالای اوست. تونی در حال حاضر 75 سال سن دارد و سال هاست که از دور مربیان فعال خارج شده و خبری از افتخارات دوران ابتدایی و میانی مربیگری اش هم نیست. تکسیرا و رودولفو، دو دستیار تونی که در تراکتور نقش مهمی داشتند هم در حال حاضر تحت قرارداد هستند و نمی توانند او را در صورت حضور احتمالی در تبریز یاری کنند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *