×

تراکتور 1 – پیکان 2؛ هوای تبریز ابری شد!

  • کد خبر: 226385
  • 14 آبان 1400
  • تراکتور با شکست مقابل پیکان، در شرایط سختی قرار گرفت.
    تراکتور 1 – پیکان 2؛ هوای تبریز ابری شد!
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور فصل را با شکست 4-1 مقابل گل گهر در سیرجان شروع کرد و سپس در تبریز با سه گل از سد صنعت نفت گذشت. شاگردان کریمی هفته گذشته یک بر صفر مغلوب استقلال شدند تا امروز در هفته چهارم بار دیگر برای جبران در تبریز به میدان بروند؛ حریف امروز این تیم پیکان بود، تیمی که فصل را با یک برد و یک مساوی شروع کرد  و به دلیل حضور چند بازیکن تیم ذوب آهن در اردوی تیم ملی امید کشورمان بازی اش با این تیم به تعویق افتاد. شاگردان کریمی برای کسب دومین برد فصل خود شروع خوبی داشتند و در دقیقه 6 به گل رسیدند اما پیکان توانست در همان نیمه اول اول با زدن دو گل، برنده راهی رختکن شود. در نیمه دوم تلاش تراکتوری ها برای جبران حاصلی در پی نداشت تا پیکان 2-1 پیروز این دیدار شده و تراکتور متحمل سومین شکست خود تا هفته چهارم شود.

    شرح گل ها:

    تراکتور  1 – پیکان 0 (پیمان بابایی 6): نفوذ عبدالله ناصری از سمت راست و ارسال او را پیمان بابایی با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

    تراکتور 1 – پیکان 1 (اسماعیل بابایی 37): بابایی با یک شلیک سنگین از فاصله حدود 40 متری دروازه را هدف گرفت؛ اخباری هیچ واکنشی در برابر این شوت زیبا نداشت و توپ در قعر دروازه آرام گرفت.

    تراکتور 1- پیکان 2 (محمد جواد آزاده 40): پاس در عمق تند و تیز محمد حسین فلاح را در سمت راست محوطه جریه محمد جواد آزاده با یک تاثیر به موقع قطع کرد تا دروازه تراکتور برای بار دوم باز شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *