×

دشت اولین سه امتیاز فصل در تبریز؛
تراکتور شکست سنگین را جبران کرد

  • کد خبر: 226304
  • 3 آبان 1400
  • تراکتور اولین سه امتیاز فصل را در شب اشتباهان مرگبار عناصر دفاعی تیم نفت دشت کرد.
    تراکتور شکست سنگین را جبران کرد
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در حالی لیگ بیست و یکم را شروع کرد که به دلیل پنجره بسته، در بازی اول مقابل گل گهر خریدهای خود را در اختیار نداشت و با شکست سنگین 4 بر یک زمین را ترک کرد. این تیم در هفته دوم و با باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی اش با ترکیب کامل مقابل میهمان خود صنعت نفت آبادان قرار گرفت؛ تیمی که مثل تراکتور، فصل را با شکست شروع کرده بود.

    شاگردان منصوریان در هفته اول با یک گل مغلوب ذوب آهن شدند و امروز در غیاب او مقابل تراکتور در تبریز به دنبال جبران بودند. در چنین شرایطی تراکتور بازی را بهتر از حریف آغاز کرد و روی اشتباه دفاع نفت و با تک گل پیمان بابایی، نیمه اول را به سود خود به پایان رساند.

    تلاش های نفت در نیمه دوم برای جبران حاصلی در پی نداشت و روی یک اشتباه دیگر از سوی مدافعان این تیم گل دوم تراکتور هم به ثمر رسید تا در روزی هر دو گل تراکتور با اشتباه دو دفاع وسط نفت به ثمر رسید، فیروز کریمی اولین سه امتیاز فصل را دشت کند.

    شرح گلها:

    تراکتور 1 – صنعت نفت آبادان (پیمان بابایی 9): روی پاس اکبر ایمانی که دقت کافی را نداشت، پیمان بابایی با فرصت طلبی توپ را از رضا یزدان‌دوست ربود و در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت؛ او موفق شد با یک ضربه دقیق دروازه گوهری را باز کرده و تراکتور را یک بر صفر از حریف پیش بیاندازد.

    تراکتور 2 – صنعت نفت 0 (پیمان بابایی 86): روی اشتباه مرگبار تهی دست و فرصت طلبی دوباره پیمان بابایی، این بازیکن در موقعیت تک به تک با گوهری قرار گرفت و توانست گل دوم را به ثمر برساند.

    تراکتور 3 – صنعت نفت 0 (سامان نریمان جهان 4+90): گوهری که از دروازه خارج شده بود، خارج از محوطه جریمه با یک اشتباه عجیب توپ را لو داد و سامان نریمان جهان توانست از این اشتباه نهایت استفاده را کرده و گل سوم را بزند.

     

     

     

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *