×

پرداخت آخرین بدهی به وقت نیویورک؛
پنجره تراکتور به زودی باز می شود!

  • کد خبر: 226266
  • 26 مهر 1400
  • آخرین بدهی خارجی تراکتور برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی امروز به حساب بازیکن پرویی سابق این باشگاه واریز شد.
    پنجره تراکتور به زودی باز می شود!
  • به گزارش نوبر خبر؛ در حالی که هفته گذشته در رسانه رسمی تراکتور خبر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه اعلام و نظمی هم آن را تایید کرد، در عمل عکس این قضیه را شاهد بودیم و تراکتوری ها هنوز با پنجره بسته مواجه هستند.

    تنها بازیکنی که پرداخت بدهی اش روال قانونی را طی نکرده بود، ویلان میمبلا بود. تراکتوری ها برای واریز پول به حساب این بازیکن مشکل داشتند و برای حل آن قرار شد که مبلغ یاد شده در دو مرحله به حساب بازیکن پرویی واریز شود.

    تراکتوری ها در وقت اداری امروز به وقت نیویورک مبلغ مورد نظر را به حسابی در این شهر امریکا واریز کردند تا از این طریق پول به حساب میمبلا در پرو واریز شود. بعد از انجام این کار، تنها یک تایید از سوی بازیکن سابق تراکتور باقی مانده که در صورت دریافت آن، سرخ پوشان فوتبال تبریز بدهی های خارجی خطرساز خود را سرانجام خنثی خواهند کرد.

    پروسه یاد شده چندان زمانبر نیست و به نظر می رسد که تا فردا تراکتوری ها تاییدیه مربوط به پرداخت بدهی میمبلا را نیز دریافت کرده و در دقیقه 90 قرارداد بازیکنان جدیدشان را ثبت کنند. اگر این اتفاق فردا رخ ندهد، به احتمال زیاد فیروز کریمی نخواهد توانست در بازی با گل گهر از خریدهای تابستانی خود استفاده کند.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *