×

خشم باشگاه از مصاحبه محمدی؛
تراکتور مدافع خود را آنفالو کرد!

  • کد خبر: 226121
  • 30 شهریور 1400
  • اتفاقات پس از مصاحبه نه چندان تند مدافع تراکتور در مورد وضعیت تیم، عجیب بود.
    تراکتور مدافع خود را آنفالو کرد!
  • به گزارش نوبر خبر؛ هادی محمدی فصل گذشته برای دومین مقطع در تیم تراکتور حضور یافت. در فصلی که تراکتور فراز و نشیب بسیاری داشت، محمدی یکی از بهترین بازیکنان تیمش در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود.

    زوج محمدی – خانزاده در کنار محمدرضا اخباری 5 کلین شیت متوالی را در آسیا ثبت کردند. در پایان فصل خانزاده از تراکتور جدا شد اما محمدی که از سوی کاربران AFC به عنوان بهترین مدافع دور گروهی ACL انتخاب شده بود به همکاری با سرخ پوشان ادامه داد.

    محمدی دو روز پیش در مصاحبه ای نه چندان تند با تسنیم نسبت به شرایط تیم ابراز نگرانی کرده و گفته بود: همه تیم‌ها وقتی به این مراحل می‌رسند خودشان را تقویت می‌کنند، ولی ما موجودی خودمان را از دست دادیم. تراکتور تیم پرطرفدار و مطرحی است و ما بعد از کنار رفتن از آسیا نباید با واژه بازی آبرومندانه خودمان را فریب بدهیم. ما باید این موضوع را بررسی کنیم که چرا کار به اینجا رسیده است که با این همه مشکل راهی قطر شدیم و چرا نتوانستیم بازیکنان‌مان را حفظ کنیم و نفرات جدید به خدمت بگیریم. ما تا کی باید تلاش کنیم و به مرحله حذفی آسیا برسیم و در نهایت از این رقابت‌ها کنار برویم؟!

    واکنش باشگاه تراکتور به این اظهارات محمدی خیلی عجیب بود؛ اینستاگرام رسمی باشگاه که فقط اعضای تراکتور را فالو کرده در اقدامی که نشان دهنده خشم مدیران باشگاه از اظهارات محمدی است، این بازیکن را آنفالو کرد. جالب اینجاست که هادی محمدی هم پیج رسمی باشگاه را آنفالو کرده تا شایعه جدایی او از تراکتور در شرایطی که این تیم همچنان با پنجره بسته دست و پنجه نرم می کند، قوت بگیرد.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *