×

تراکتور 0-1 النصر؛
شکست آبرومندانه شاگردان کریمی

  • کد خبر: 226101
  • 23 شهریور 1400
  • تراکتور با یک گل مغلوب النصر شد تا در سخت ترین شرایط ممکن با حداقل فاصله مغلوب رقیب قدرتمند و گرانقیمت خود شود.
    شکست آبرومندانه شاگردان کریمی
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور پس از التهاب و فراز و نشیب‌های فراوان و تغییر چند باره سرمربی پس از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امشب در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف النصری رفت که هنوز عدم صعود به فینال و شکست مقابل پرسپولیس در نیمه نهایی فصل قبل را فراموش نکرده بود. تراکتوری‌ها در حالی برای بازی به دوحه رفتند که زمزمه‌های انصراف‌شان به دلیل کمبود بازیکن هم شنیده می‌شد اما در نهایت تنها با ۱۶ بازیکن راهی قطر شدند تا با تیم گرانقیمت عربستانی مسابقه دهند.

    شاگردان فیروز کریمی علیرغم دریافت گل زودهنگام از حریف، در ادامه اجازه زدن گل های بعدی را به حریف ندادند و در شبی که اخباری چند واکنش خوب داشت و تراکتور در فاز هجومی به توفیق خاصی دست نیافت، نماینده عربستان با نتیجه یک بر صفر پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. این اتفاق در حالی رخ داد که تراکتور بدون شکست و 5 کلین شیت متوالی از مرحله گروهی راهی دور حذفی شده بود.

    شرح بازی:

    نیمه اول: بازی با فشار تیم النصر شروع شد و این تیم به دنبال باز کردن دروازه تراکتور در همان دقایق ابتدایی بود. برنامه اصلی عربستانی ها نفوذ از عمق مدافعان تراکتور و ایجاد موقعیت های تک به تک بود که اولین اقدام آنها با یک خطر جدی روی دروازه اخباری همراه بود. تنها چند دقیقه بعد طی یک تاکتیک مشابه، النصر توسط ابوبکر دروازه تراکتور را باز کرد. بعد از این گل که در همان 10 دقیقه ابتدایی زده شد از فشار تیم عربستانی کاسته شد و شاگردان کریمی آرام آرام قصد نزدیک شدن به دروازه حریف را داشتند اما مدافعان النصر این اجازه را به آنها ندادند. در ادامه نیمه اول هر دو تیم چند موقعیت روی دروازه هم ایجاد کردند که موقعیت های النصر خطرناک تر بود اما هیچ توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا تراکتور با شکست یک بر صفر راهی رختکن شود.

    نیمه دوم: النصر نیمه دوم را هم مثل نیمه اول بهتر از تراکتور شروع کرد و می توانست به گل دوم برسد اما درخشش اخباری این اجازه را به نماینده عربستان نداد. در ۱۵ دقیقه دوم نیمه دوم تراکتور با ایجاد یک تغییر در ترکیب خود کمی از فشار النصر کاسته و به دنبال ایجاد روزنه در خط دفاعی این تیم برای رسیدن به موقعیت گل بود. شاگردان منزس که کمی خسته شده بودند اندکی عقب کشیدند تا شرایط برای طراحی حملات تراکتور فراهم شود اما این حملات از شدت کافی برای تهدید دروازه عبدالله برخوردار نبودند. هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیک تر می شدیم بازهم شاهد عقب روی تراکتور و پیگیری دوباره حملات النصر بودیم؛ حملاتی که راه به جایی نبرد و در نهایت بازی دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود نماینده عربستان به پایان رسید.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *