×

وعده ششگلانی به تی تی ها؛
تجمع هواداران تراکتور مقابل هیئت فوتبال

  • کد خبر: 225993
  • 31 مرداد 1400
  • گروهی از هواداران تراکتور با حضور در مقابل ساختمان هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی نسبت به شرایط تیم شان اعتراض کردند.
    تجمع هواداران تراکتور مقابل هیئت فوتبال
  • به گزارش نوبر خبر؛ برخلاف بسیاری از باشگاه های لیگ برتری، تراکتور هنوز فعالیت نقل و انتقالاتی خود را به صورت جدی شروع نکرده است. با وجود جدایی چندین چهره سرشناس، تراکتوری ها فقط موفق به جذب علیرضا نقی زاده شده اند و این در حالی است که آنها باید سه هفته دیگر مقابل النصر عربستان در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

    بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، جدایی ستاره ها، تغییرات متعدد مدیریتی و فنی و … مواردی هستند که موجب نارضایتی شدید هواداران تراکتور شده اند؛ چنین شرایطی باعث شده تا طی ده روز اخیر اعتراضاتی را از سوی هواداران تیم تبریزی شاهد باشیم. آنها هفته گذشته مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند و روز گذشته هم اعتراض خود را مقابل استانداری آذربایجان شرقی ادامه دادند.

    در ادامه این اعتراضات، گروهی از هواداران تراکتور امروز مقابل ساختمان هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی حضور یافتند. این هواداران که تعدادشان نسبت به تجمع های قبلی بیشتر است، با سر دادن شعارهایی، ضمن اعتراض به شرایط کنونی، خواستار رسیدگی مسئولین ورزشی و استانی به مشکلات تراکتور شدند.

    رئیس هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی در میان هواداران معترض تراکتور که بنرها و دست نوشته های اعتراضی بسیار به همراه داشتند حضور یافته و دقایقی با آنها به صحبت پرداخت. او به هواداران تراکتور وعده داد که فردا جلسه ای با مسئولان استانی برای حل مشکلات این تیم برگزار خواهد شد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *