×

اعتراض به عدم پرداخت مطالبات به اخراج منتهی شد؛
سه بازیکن ماشین سازی اخراج شدند!

  • کد خبر: 225588
  • 28 تیر 1400
  • سه بازیکن تیم ماشین سازی تبریز با تصمیم مدیریت از این تیم کنار گذاشته شدند.
    سه بازیکن ماشین سازی اخراج شدند!
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم ماشین سازی تبریز که به عنوان اولین تیم سقوط کرده به لیگ دسته اول، سه هفته تشریفاتی را پیش رو دارد، فردا باید در دیداری بسیار حساس پذیرای پرسپولیس در تبریز باشد.

    در آستانه این دیدار علاوه بر وعده پاداش دو میلیاردی تعیین شده از سوی مدیرعامل این تیم که البته به ریال بودن آن اشاره زیادی نشده، 3 بازیکن باتجربه سبزپوشان نیز از تیم کنار گذاشته شدند.

    محمد ابراهیمی، حبیب گردانی و مهدی اسلامی سه بازیکن کهنه کار تیم ماشین سازی هستند که در آستانه بازی با پرسپولیس با تصمیم کمیته انضباطی باشگاه ماشین سازی اخراج شدند. این در حالی است که طی هفته های اخیر علیرضا اکبرپور همواره از کمبود بازیکن در تیمش گلایه کرده است.

    محمد ابراهیمی در اعتراض به پاس نشدن چک قراردادش مدتی بود که در تمرینات حضور پیدا نمی کرد. مهدی اسلامی هم پیش از ابراهیمی و در اعتراض به مشکلات مالی و عدم پرداخت مطالباش، قید حضور در تمرینات را زده بود. ادامه غیبت این بازیکنان و مرتفع نشدن مشکلات مالی شان، باشگاه ماشین سازی را بر آن داشت تا تصمیم به کنار گذاشتن آنها کند. البته یکی دو بازیکن دیگر هم چنین شرایطی در ماشین سازی دارند اما هنوز تصمیمی در مورد آنها گرفته نشده است.

    حبیب گردانی، دیگر بازیکنی که در آستانه بازی با پرسپولیس از تیم کنار گذاشته شده، پس از بازی با نساجی مصاحبه تندی علیه مدیریت و کادرفنی ماشین سازی انجام داد؛ او البته چند روز بعد در مصاحبه ای دیگر بخاطر این رفتار خود عذرخواهی کرد اما باشگاه تبریزی امروز این بازیکن را هم مثل ابراهیمی و اسلامی کنار گذاشت.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *