×

کرمانشاهی برای نیمکت گل‌گهر مامور خبر کرد؛
پلیس بازی در پایان بازی تراکتور – گل گهر

  • کد خبر: 222397
  • 20 تیر 1400
  • رضا کرمانشاهی داور مسابقه تراکتور - گل گهر در پایان مسابقه واکنش عجیبی به فعل و انفعالات بازی داشت.
    پلیس بازی در پایان بازی تراکتور – گل گهر
  • به گزارش نوبر خبر؛ مسابقه امروز گل گهر مقابل تراکتور در ده دقیقه پایانی به جنجال کشیده شد. زمانی که گل گهری ها روی یک حمله سریع ضربه‌ای را به سمت دروازه اخباری شلیک کردند که این توپ در آستانه ورود به دروازه توسط تراکتوری‌ها دفع شد.

    به نظر می‌رسید که این توپ از خط دروازه عبور کرده و امیر قلعه‌نویی از مقابل نیمکت به سمت کمک داور اول رفت تا با او در این باره صحبت کند. بازی اما جریان داشت و داور پس از خطایی که در میانه زمین اتفاق افتاد جریان مسابقه را متوقف کرد. بعد از اعتراضات اولیه نوبت به اخراج نوید عاشوری بازیکن گل گهر رسید که این مسئله با اعتراض بیشتری از سوی کادر فنی گل گهر توام شد .

    این  هم  اما پایان کار نبود و  پس از آنکه تراکتوری‌ها در دقیقه ۹۰+۶ روی ضربه محمد عباس‌زاده به گل رسیدند، داور با رها کردن بازی به سمت نیمکت گل‌گهر، حسین ترابپور و جلال امیدیان دو دستیار امیر قلعه‌نویی را از زمین مسابقه اخراج کرد‌.او قبل تر هم به سعید الهویی کارت زرد داده بود. بعد از این دو اخراج و در شرایطی که کار بالا گرفته بود کرمانشاهی به زمین آمد اما بلافاصله دوباره به سمت نیمکت گل گهر برگشت و این بار حیدر افسری سرپرست تیم را با کارت زرد جریمه کرد.

    با پایان مسابقه یکی دو بازیکن گل گهر به سمت کرمانشاهی رفتند که سعید الهویی و سیامک قلیچ خانی دور داور را گرفتند و بازیکنان را از این ماجرا دور کردند .

    در شرایطی که دقایقی از اتمام مسابقه می‌گذشت کرمانشاهی مقابل رختکن گل گهر حاضر شد و با صدای بلند گفت: یک نفر به او بدوبیراه گفته و باید فردی که  فحاشی کرده خود را معرفی کند چرا که وی می‌خواهد از او به نیروی انتظامی شکایت کند. این مسئله لحظاتی عجیب را مقابل رختکن تیم میهمان در ورزشگاه بنیان دیزل رقم زد و در نهایت با وساطت برخی از افراد موضوع موقتا ختم به خیر شد. البته ممارست داور بازی باعث شد تا فرد مورد توسط نیروی انتظامی دستگیر شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *