×

ماشین سازی 3 - مس 0؛
باور نکردنی، سقوط سبزها به تعویق افتاد

  • کد خبر: 215471
  • 15 تیر 1400
  • ماشین سازی با پیروزی سه بر صفر در بازی امروز، سقوط خود را به تعویق انداخت.
    باور نکردنی، سقوط سبزها به تعویق افتاد
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم ماشین سازی امروز در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان رفت. این تیم که هفته گذشته در اصفهان مغلوب سپاهان شد پیش از بازی امروز با ۱۱ امتیاز در رده آخر جدول حضور داشت و اگر در مقابل مس پیروز نمی شد، سقوطش به دسته یک مسجل خواهد می شد. در سمت مقابل تیم مس رفسنجان بعد از ۴ شکست متوالی، در هفته بیست و پنجم فولاد را با نتیجه دو بر یک شکست داده بودو برای بهتر کردن رتبه خود به دنبال کسب حداکثر امتیازات بازی های باقی مانده خود است. در روزی که ماشین سازی چیزی برای از دست دادن نداشت، دومین پیروزی این تیم رقم خورد و شاگردان اکبرپور موفق شدند با سه گل از سد میهمان خود شده و با ۱۴ امتیاز، سقوط قطعی خود را به تعویق بیاندازند.

    شرح گل ها:

    ماشین سازی ۱ – مس رفسنجان ۰ (محمد امین اسدی ۱۳): بعد از عبور از بین مدافعان تیم مس، محمد امین اسدی با یک شوت سنگین از پشت محوطه جریمه دروازه حریف را باز کرد.

    ماشین سازی ۲ – مس رفسنجان ۰ (بهمن سالاری ۴۱): روی دفع اشتباه سالاری، دروازه بان تیم مس، اتابک زارعی یک پاس سریع به بهمن سالاری داد و این بازیکن در موقعیت تک به تک با گلر حریف توپ را وارد دروازه کرد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *