×

سوپر جام فوتبال ایران؛
تراکتور مغلوب پرسپولیس شد

  • کد خبر: 175585
  • 30 خرداد 1400
  • تیم فوتبال پرسپولیس که چهار دوره متوالی در لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اخصاص داده است، با پیروزی بر تراکتور در سوپرجام فوتبال ایران برای چهارمین بار قهرمان این دیدار شد.
    تراکتور مغلوب پرسپولیس شد
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و تراکتور به عنوان قهرمان لیگ برتر نوزدهم و قهرمان جام حذفی شامگاه امروز یکشنبه دیدار سوپرجام فوتبال ایران را در ورزشگاه آزادی برگزار کردند که این دیدار با برتری یک بر صفر سرخپوشان تهرانی به پایان رسید. عیسی آل کثیر(۶۱) برای پرسپولیس گل زد.

    امید عالیشاه در دقیقه ۶۱ از میانه زمین پاس در عمق زیبایی به عیسی آل‌کثیر داد که او پس از دلیل چشم‌نواز و عبور راحت از محمدرضا خانزاده در موقعیت تک به تک با اخباری دروازه تراکتور را باز کرد.

    پرسپولیس در این دیدار با حامد لک، سیدجلال حسینی، محمدحسین کنعانی، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(۸۸ سیامک نعمتی(۹۴ علی شجاعی)، امید عالیشاه(۷۱ مهدی عبدی) ، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر(۷۱ شهریار مغانلو) به میدان رفت.

    تراکتور نیز در این بازی با محمدرضا اخباری، هادی محمدی، محمدرضا خانزاده، میلاد فخرالدینی، میثم تیموری(۷۴ اکبر ایمانی)، ابوالفضل رزاق‌پور، حمید بوحمدان، محمد قادری(۷۴ علی فتحی)، سامان نریمان جهان، مهدی تیکدری و محمد عباس زاده به میدان رفت.

    شهریار مغانلو بازیکن اخطاری سرخپوشان در این دیدار بود. میلاد فخرالدینی تنها بازیکن اخطاری نیمه اول بود. سامان نریمان جهان در نیمه دوم کارت زرد گرفت. مهدی تیکدری هم در دقیقه ۷۸ به دلیل خطا روی آقایی با کارت قرمز مستقیم اخراج شد.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *