×

تراکتور 2-0 ماشین سازی
طلسم تراکتور بعد از آسیا شکست

  • کد خبر: 174872
  • 8 خرداد 1400
  • شاگردان رسول خطیبی موفق شدند دربی تبریز را با پیروزی پشت سر بگذارند.
    طلسم تراکتور بعد از آسیا شکست
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور بعد از دو تساوی مقابل پیکان و صنعت نفت و شکست مقابل آلومینیوم در جام حذفی، هفته گذشته مقابل فولاد به تساوی یک بر یک دست یافت. این تیم که با ۳۰ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی قرار داشت امروز به مصاف ماشین سازی رفت؛ تیمی که بعد از کسب دو تساوی با علیرضا اکبرپور، هفته گذشته در مسجد سلیمان مغلوب نفت شد. این تیم که شانس بسیار کمی برای بقا دارد، برای زنده نگه داشتن همین مقدار شانس، برای برد به میدان رفت اما موفق به این کار نشد و دربی آذربایجان در نهایت با برتری دو بر صفر شاگردان رسول خطیبی به پایان رسید.

    شرح بازی:

    نیمه اول: تراکتور بازی را تهاجمی آغاز کرد و از همان ابتدای کار، تیم برتر زمین بود. در نیم ساعت اول بازی، هر دو تیم موقعیت هایی برای باز کردن دروازه یکدیگر داشتند اما نتوانستند به گل برسند تا اینکه روی حرکت انفرادی سامان نریمان جهان، تراکتور در دقیقه ۳۵ به گل رسید. بلافاصله بعد از این گل، ماشین می توانست بازی را به تساوی بکشاند اما این اتفاق رخ نداد تا با کنترل کار توسط تراکتوری ها در دقایق باقی مانده، شاگردان خطیبی برنده راهی رختکن شوند.

    نیمه دوم: ماشین سازی ۴۵ دقیقه دوم را با هدف رسیدن به گل تساوی آغاز کرد اما توان این کار را نداشت؛ تغییرات اکبرپور در ترکیب تیمش هم حاصلی در پی نداشت و اخراج محمد امین اسدی در دقیقه ۷۰ کار این مربی و تیمش را سخت کرد. بعد از ده نفره شدن ماشین، تراکتور حملات خود را شدت بخشید و ۵ دقیقه بعد موفق شد توسط میلاد فخرالدینی گل دوم خود را هم وارد دروازه ماشین کند. بعد از این گل، برتری همچنان با تیم تراکتور بود و شاگردان خطیبی در نهایت موفق شدند دربی آذربایجان را با نتیجه دو بر صفر به سود خود به پایان برسانند.

    شرح گل:

    تراکتور ۱ – ماشین سازی ۰ (سامان نریمان جهان ۳۵) سامان نریمان جهان با یک حرکت پا به توپ دیدنی و پیمودن مصافتی چند ده متری خود را به محوطه جریمه ماشین رساند و با یک شوت دقیق و دیدنی از روی خط محوطه جریمه، دروازه رضایی را باز کرد.

    تراکتور ۲ – ماشین سازی ۰ (میلاد فخرالدینی ۷۶): پاس در عمق اکبر ایمانی، میلاد فخرالدینی را در داخل محوطه جریمه و پشت مدافعان ماشین صاحب یک موقعیت عالی کرد. این بازیکن برای باز کردن دروازه رضایی کار سختی نداشت و با یک بغل پای دقیق گل دوم تراکتور را به ثمر رساند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *