×

فولاد 1-1 تراکتور
آسیا دور از دسترس تر شد!

  • کد خبر: 174759
  • 3 خرداد 1400
  • دیدار حساس تیم های فولاد و تراکتور با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.
    آسیا دور از دسترس تر شد!
  • به گزارش نوبر خبر؛ بازی تیم های فولاد و تراکتور در هفته بیستم لیگ برتر که به دلیل حضور دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به تعویق افتاده بود، امشب در اهواز برگزار شد. این دیدار از حساسیت بالایی برای هر دو تیم برخوردار بود و شاگردان نکونام و خطیبی برای جا نماندن از قافله مدعیان کسب سهمیه نیاز به کسب هر سه امتیاز داشتند.

    فولاد که پس از بازگشت از آسیا یک برد و یک باخت در لیگ برتر کسب کرده و با پیروزی در جام حذفی پای به این دیدار گذاشته بود مقابل تراکتوری قرار گرفت که در بازگشت از آسیا طعم برد را نچشیده بود. این تیم در دو بازی اخیر خود در لیگ برتر به نتیجه مساوی دست یافته بود و در جام حذفی هم شکست خورده بود. حاصل رقابت دو تیم در این دیدار برنده ای به همراه نداشت و فولاد و تراکتور با تساوی یک بر یک به کار خود خاتمه دادند.

    با یک امتیاز این دیدار، فولاد ۳۱ امتیاز شد و رتبه ششمی اش تغییر نکرد. تراکتور اما با تک امتیازی که از این دیدار خارج از خانه کسب کرد، با ۳۰ امتیاز و یک رده صعود در مکان هفتم جدول رده بندی قرارگرفت. با این نتیجه کار تراکتور برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا سخت از پیش شد.

    شرح بازی:

    نیمه اول: فولاد بازی را توفانی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی موفق به باز کردن دروازه تراکتور شد. ساسان انصاری در دقیقه سوم روی پاس شیمبا اولین گل فولاد را به ثمر رساند. بعد از این گل تراکتوری ها آرام آرام خود را به دروازه فولاد نزدیک کردند و موفقیت شدند اولین موقعیت خطرناک خود را به گل تبدیل کنند. ابوالفضل رزاق پور در دقیقه ۳۴ پاس قادری را تبدیل به گل تساوی بازی کرد. بعد از این گل دو تیم بازی نسبتا محتاطانه ای را انجام دادند و بازی با همان نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید.

    نیمه دوم: سرمربیان دو تیم با وجود تغییرات زیادی که در ترکیب تیم شان در طول نیمه دوم داشتند اما تاکتیکی را اتخاذ کردند که احتیاط را در خود جای داده بود. با توجه به این شرایط، ۴۵ دقیقه کم افت و خیزی را شاهد بودیم و دو تیم در حالی بازی را به پایان رساندند که در طول نیمه دوم حتی یک موقعیت خطرناک هم روی دروازه تراکتور و فولاد شاهد نبودیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *