×

واکنش باشگاه تراکتور به استعفای خطیبی؛
از سرمربی حمایت قاطع می کنیم

  • کد خبر: 174562
  • 29 اردیبهشت 1400
  • رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور ضمن اعلام اینکه رسول خطیبی استعفایی به صورت رسمی نداده است، گفت: قاطعانه از سرمربی تیم حمایت می‌کنیم.
    از سرمربی حمایت قاطع می کنیم
  • ساعتی پس از شکست دو بر صفر تراکتور مقابل آلومینیوم و کنار رفتن این تیم از جام حذفی، یک خبر عجیب هواداران این تیم را شوکه کرد؛ خبری که حاکی از استعفای رسول خطیبی بود.

    سرمربی تراکتوری ها در پایان بازی با آلومینیوم در رختکن تراکتور حضور یافته و از بازیکنانش خداحافظی کرد. او ورزشگاه را به تنهایی ترک کرده و در اتوبوس تراکتوری ها هم حضور نیافت.

    در واکنش به این اتفاق، هیات مدیره باشگاه تراکتور از حمایت کامل خود از رسول خطیبی خبر داد. عباس الیاسی، رئیس هیات مدیره باشگاه تراکتور در مورد این اتفاق گفت: در این باره چیزی به صورت رسمی و کتبی به دست باشگاه نرسیده است و اگر آقای خطیبی به صورت رسمی استعفا هم بدهد، هیئت مدیره با آن مخالفت خواهد کرد.

    وی افزود: پس از اتمام بازی و طبق برنامه قبلی ارائه شده از سوی کادر فنی، اعضای تیم در راه تهران هستند.
    رئیس هیئت مدیره باشگاه تراکتور ادامه داد: ممکن است رسول خطیبی تحت تاثیر اتفاقات و نتیجه دیدار مقابل آلومینیوم اراک ناراحت بوده و صحبت‌هایی مطرح شده باشد، اما باشگاه با قاطعیت از سرمربی تیم حمایت خواهد کرد.
    الیاسی یادآور شد: در شرایط کنونی باید همه ما دست به دست هم بدهیم و از اعضای باشگاه تا بازیکنان، کادر فنی و هواداران؛ همگی همدل باشیم تا این روزهای سخت را پشت سر بگذاریم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *