×

رسول خطیبی:
می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

  • کد خبر: 173601
  • 6 اردیبهشت 1400
  • سرمربی تیم تراکتور تیمش را شایسته پیروزی در بازی امشب مقابل پاختاکور دانست.
    می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در پنجمین دیدار خود در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ به مصاف پاختاکور رفت. این دیدار در شرایطی با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید که تراکتور برای به اما و اگر نکشیدن سرنوشت صعودش نیاز به پیروزی داشت. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پس از پایان این بازی را بخوانید:

    آنها فقط یک موقعیت در نیمه اول داشتند

    تا الان بر اساس برنامه ریزی و استراتژی که تعیین کرده بودیم به هدف مان رسیده ایم. مقابل پاختاکور موقعیت های خوبی داشتیم و می توانستیم برنده این بازی باشیم و این در حالی بود که آنها فقط یک موقعیت در نیمه اول داشتند.

    به تیمم افتخار می کنم

    به تیمی مثل پاختاکور که یکی از بهترین تیم های آسیاست موقعیت گلزنی ندادیم و بابت این به تیمم افتخار می کنم. در این بازی دفاع های فوق العاده ای داشتیم و در بخش حمله هم بازیکنان به خوبی به آن چه که گفته بودیم عمل کردند اما توپ هایمان گل نشد. تحت تاثیر این و آن قرار نمی گیریم و به این دلیل این صحبت ها را انجام می دهم که ما عملا توانستیم پاختاکور را از دور مسابقات حذف کنیم.

    شانس صعود از گروه مان را داریم

    شانس صعود از گروه مان را داریم و امیدوارم که بازی بعدی به سود ما تمام شود. این بازی قطعا یک فینال خواهد بود و به همین خاطر به چند بازیکن مان استراحت دادیم که آن بازی را از دست ندهیم. در بازی با شارجه با تمام قوا بازی خواهیم کرد و اگر آن بازی را ببریم شانس خوبی برای صعود خواهیم داشت. از بازیکنانم که با تمام وجود تلاش کردند تشکر می کنم آنها مقابل یکی از بهترین تیم های آسیایی فوق العاده بودند.

    می توانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم

    اگر بازی شارجه و نیروی هوایی امشب به سود تیم عراقی تمام شود و ما هم شارجه را شکست دهیم به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد. در صورتی که شارجه در بازی امشب پیروز شود بازهم این شانس را داریم که با پیروزی در مقابل این تیم در بازی آخر به عنوان تیم دوم صعود کنیم.

    هواداران اجازه تخریب به دشمنان ندهند

    از هواداران واقعی که از تیم حمایت کردند تشکر می کنم و از آنها خواهش می کنم که تحت تاثیر دشمنان قرار نگیرند. هواداران واقعی باید مراقب افرادی باشند که می خواهند تیم را تخریب کنند. ما هم خوب بازی کردیم، هم خوب تلاش کردیم و هم خوب نتیجه گرفتیم. در بازی آخر شانس زیادی برای صعود داریم و از هواداران می خواهم که این چند روز را هم از تیم حمایت کنند و اجازه تخریب را به دشمنان تراکتور ندهند و جلوی شان را بگیرند. آقایانی که تیم را تخریب می کنند این جا نیستند که شرایط و خستگی بازیکنان را ببینند. ما می دانیم که کدام بازیکن آماده است و در هر بازی به چند بازیکن استراحت دادیم. می دانستیم که بازی آخر سرنوشت ساز است و باید در آن با تمام قوا مقابل شارجه بازی کنیم.

    دوست دارم نیروی هوایی شارجه را شکست دهد

    با وجود احترامی که برای تیم شارجه قائلم به خاطر تیم تراکتور دوست دارم که امشب نیروی هوایی برنده شود چون این به سود ماست. به نظرم بازی ها باید به صورت همزمان برگزار می شد نه اینکه در دو زمان متفاوت برگزار شود. دوست دارم که به عنوان تیم اول صعود کنیم؛ اگر نیروی هوایی امشب برنده شود و ما هم شارجه را در بازی آخر شکست دهیم به عنوان تیم اول صعود خواهیم کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *