×

تراکتور 0-0 پاختاکور
صعود به اما و اگر کشیده شد

  • کد خبر: 173587
  • 6 اردیبهشت 1400
  • تراکتور امشب با نتیجه مساوی بدون گل به کار خود مقابل پاختاکور پایان داد تا کارش برای صعود سخت شود.
    صعود به اما و اگر کشیده شد
  • به گزارش نوبر خبر؛ دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ وارد روزهای حساس خود شده و بازی های هفته پنجم از امشب آغاز شد. تراکتور به عنوان یکی از ۴ نماینده فوتبال ایران که در ۴ بازی اخیر خود ۶ امتیاز کسب کرده، امشب به مصاف پاختاکور ازبکستان رفت. این تیم در بازی اول دور گروهی مقابل پاختاکور به تساوی سه بر سه دست یافت و بعد از آن دو بازی خود مقابل شارجه و نیروی هوایی عراق را با تساوی بدون گل به پایان رساند.

    اولین برد شاگردان خطیبی در آغاز دور برگشت بود که آنها موفق شدند نماینده عراق را با یک گل شکست دهند. در بازی پنجم تراکتور به دنبال کسب پیروزی مقابل پاختاکور بود تا بتواند در بازی آخر مقابل شارجه برای رتبه اول و صعود مستقیم بجنگد اما موفق به این کار نشد و بازی دو تیم علیرغم موقعیت های خطرناکی که به خصوص از سوی تراکتور شاهد بودیم با تساوی بدون گل به پایان رسید. تراکتور با این تساوی ۷ امتیازی شد و منتظر بازی امشب تیم الشارجه مقابل نیروی هوایی است تا سرنوشت صعودش در هفته پایانی مشخص شود.

    شرح بازی:

    نیمه اول: پاختاکور با پرسی سنگین، شروع سختی را برای تراکتور رقم زد؛ پرسی که مدافعان تراکتور را در همان آغاز کار چند بار دچار اشتباه کرد اما موقعیت گلی برای پاختاکور به همراه نداشت. با گذشت چند دقیقه تراکتور خود را از فشار اولیه حریف خارج کرد اما در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی توپ و میدان همچنان در اختیار تیم ازبک بود. یک ربع دوم بازی شاهد به توازن کشیده شدن کار بودیم و تراکتور هم دو موقعیت نصف و نیمه را روی دروازه حریف ایجاد کرد. ۵ دقیقه پایانی جذابیت بسیار بالایی داشت و هر دو تیم یک موقعیت بسیار خطرناک را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما این موقعیت ها به گل تبدیل نشد تا نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.

    نیمه دوم: تراکتور نیمه دوم را برخلاف نیمه اول تهاجمی تر آغاز کرد و چند خطر جدی را در همان دقایق ابتدایی روی دروازه پاختاکور ایجاد کرد. این حملات تا دقیقه ۶۰ ادامه داشت و شاگردان خطیبی می توانستند در این لحظات دروازه حریف را باز کنند اما با وجود داشتن چندین موقعیت خوب موفق به این کار نشدند. پاختاکور رفته رفته با ایجاد چند تغییر از فشار تراکتور کاسته و چند موقعیت خوب را روی دروازه این تیم ایجاد کرد که واکنش های نجات بخش اخباری را به همراه داشت. دقایق پایانی این نیمه تحت تاثیر ورود و خروج پر تعداد بازیکنان نظم خود را از دست داد و در میان موقعیت های پراکنده دو تیم به پایان رسید.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *