×

مالک تراکتور تیم دسته یکی را سورپرایز کرد؛
پاداش ویژه زنوزی برای نودی ها (عکس)

  • کد خبر: 173581
  • 6 اردیبهشت 1400
  • مالک باشگاه تراکتور تبریز به بازیکنان و کادرفنی تیم لیگ یکی نود ارومیه این پیغام را داد تا در صورت پیروزی مقابل صدرنشین رقابت‌های لیگ دسته اول، پاداشی ویژه را به آن‌ها پرداخت کند.
    پاداش ویژه زنوزی برای نودی ها (عکس)
  • در آخرین جلسه تمرینی تیم فوتبال نود ارومیه پیش از مصاف با مس کرمان، صدرنشین رقابت‌های لیگ یک که در جریان دیدارهای هفته بیست و دوم امشب در ورزشگاه شهید باکری ارومیه دنبال می‌شود، یک اقدام روحیه‌بخش از سوی مالک باشگاه تراکتور رخ داد و او به کادرفنی و بازیکنان نود وعده پاداش پیروزی داد.

    نودی‌ها که با توجه به بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی‌شان در فصل جاری با مشکلات زیادی روبرو شده و وضعیت مناسبی در جدول رده بندی رقابت‌ها ندارند و در منطقه قرمز سقوط به لیگ دو قرار دارند، برای فرار از منطقه خطر نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدارهای آتی از جمله بازی مصاف امشب با مس کرمان دارند.

    با توجه به این شرایط، شب گذشته محمدرضا زنوزی مالک تیم فوتبال تراکتور که در ماه‌های گذشته نشان داده جز تیم خود علاقه‌مند به حمایت از تیم‌های دیگر خطه آذربایجان هم هست، با ارتباطی تصویری میهمان آخرین جلسه تمرینی نودی‌ها پیش از مصاف با صدرنشین لیگ یک شد و ضمن آرزوی موفقیت برای این تیم در جدال حساس با مس کرمان، وعده پاداش ویژه‌ای برای شکست مسی‌ها در ارومیه داد و او گفت اگر تیم نود بتواند از سد مس در ارومیه بگذرد، پرداختی ویژه‌ای را به کادرفنی و بازیکنان خواهد داشت.

    دیدار حساس تیم‌های صدرنشین و قعرنشین مس کرمان و نود ارومیه، امشب و در ادامه دیدارهای هفته بیست و دوم از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهید باکری ارومیه برگزار خواهد شد؛ یک‌سوی میدان مس برای تداوم صدرنشینی و صعود به لیگ برتر می‌جنگد و سوی دیگر نودی‌ها برای بقا.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *