×

تراکتور 1-0 نیروی هوایی عراق
طلسم شکنی به موقع تراکتور

  • کد خبر: 173459
  • 3 اردیبهشت 1400
  • تیم تراکتور اولین بازی دور برگشت مرحله گروهی خود در لیگ قهرمانان آسیا 2021 را امشب با پیروزی مقابل نیروی هوایی عراق پشت سر گذاشت.
    طلسم شکنی به موقع تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور به عنوان نماینده ایران در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ دور رفت مسابقات را با سه تساوی، سه امتیاز و رتبه دوم به پایان رساند. این تیم بعد از تساوی سه بر سه مقابل پاختاکور ازبکستان، با دو تساوی بدون گل مقابل الشارجه و نیروی هوایی عراق به کار خود در دور رفت پایان داد.

    در شروع دور برگشت مسابقات، شاگردان خطیبی امشب به مصاف نماینده عراق رفتند؛ تیمی که پیش از این بازی با دو امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی حضور داشت. تراکتوری ها برای حفظ شانس صعود بی دردسر خود از این گروه، نیاز به کسب پیروزی در بازی امروز داشتند؛ آنها موفق به انجام این کار شدند و با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند تا با کسب اولین برد خود در این دوره از رقابت ها، ۷ امتیازی شوند.

    شرح گل:

    مهدی تیکدری با یک حرکت انفرادی زیبا دو بازیکن حریف را پشت سر گذاشته و از سمت راست، وارد محوطه جریمه شد، پاس در عرض او با شوت پیمان بابایی همراه بود؛ شوتی که دروازه بان به صورت ناقص آن را مهار کرد تا خود تیکدری در ریباند آن را به گل تبدیل کند.

    شرح بازی:

    نیمه اول: تراکتور با توجه به نیازی که به پیروزی در این دیدار داشت، کار را در نیمه اول بهتر از حریف آغاز کرد و خیلی زود هم توانست به گل برسد. مهدی تیکدری در دومین دقیقه از بازی تراکتور را از حریف پیش انداخت. نیروی هوایی بعد از دریافت این گل، چند حمله ناقص را روی دروازه تراکتور طراحی کرد اما موفق به باز کردن دورازه این تیم نشد تا اینکه رفته رفته شاهد به تعادل کشیده شدن بازی بودیم. تراکتور در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه دوم بار دیگر برنامه های تهاجمی خود را از سر گرفت و چند موقعیت خطرناک روی دروازه حریف ایجاد کرد. نقطه عطف این نیمه یک تعویض اجباری و اخراج بازیکن تیم نیروی هوایی بود؛ نیمه ای که با نتیجه یک بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

    نیمه دوم: دو تیم کار خود در ۴۵ دقیقه دوم را با یک بازی نسبتا پایاپای شروع کردند؛ در ۱۵ دقیقه ابتدایی این نیمه تراکتور توپ و میدان را در اختیار داشت اما نیروی هوایی تا دقیقه ۷۰ چند موقعیت خطرناک روی دروازه تراکتور ایجاد کرد که در مهمترین صحنه، محمدرضا اخباری موقعیت تک به تک را از عبدالکاظم گرفت تا نتیجه همچنان یک بر صفر به سود تراکتور باشد. حملات نیروی هوایی در ۱۵ دقیقه پایانی زهرداتر پیگیری شد و این تیم ده نفره بارها تا آستانه باز کردن دروازه تراکتور پیش رفت. با تعویض های به موقع خطیبی در دقایق پایانی، تراکتور کمی از فشار حریف کاست تا در نهایت با به صدا در آمدن سوت پایان بازی، یک بر صفر پیروزی این تقابل پرفشار شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *