×

رسول خطیبی:
چرا خبرنگاران از داوری سوال نمی کنند؟

  • کد خبر: 173357
  • 31 فروردین 1400
  • سرمربی تیم تراکتور معتقد است که شاگردانش در اواخر بازی امشب دچار افت بدنی شدند.
    چرا خبرنگاران از داوری سوال نمی کنند؟
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور بعد از دو تساوی مقابل پاختاکور و شارجه به دنبال کسب اولین برد خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ مقابل نیروی هوایی عراق بود. این تیم اما از کسب برد در بازی امشب هم ناکام ماند و بازی امشب با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پس از این بازی را بخوانید:

    می توانستیم برنده باشیم

    همان طور که پیش بینی کرده بودیم، بازی امشب یک بازی فیزیکی بود. سعی مان این بود که در جنگ های تن به تن پیروز باشیم که موفق به این کار شدیم. از دقیقه ۷۰ به بعد اما بازیکنان دچار افت بدنی شدند و همین باعث شد که حریف در آن دقایق شانس باز کردن دروازه مان را پیدا کند. با وجود افت بدنی، بازیکنان مان تمرکز بالایی داشتند و موقعیت چندانی به حریف ندادند. چند موقعیت گلزنی در این بازی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم.

    باید ریکاوری خوبی انجام دهیم

    باید برای بازی بعدی ریکاوری قوی داشته باشیم. تیمی موفق خواهد بود که ریکاوری خوبی داشته باشد. دو روز یک بار بازی داریم و این شرایط را برای بازیکنان سخت تر کرده است. امیدوارم که با ریکاوری خوب در بازی بعدی از نظر بدنی کم نیاوریم. هر تیمی که بتواند از نظر بدنی کم نیاورد و خوب باشد، موفق خواهد شد.

    بهترین دروازه بان گروه را داریم

    خطیبی در مورد انتخاب محمدرضا اخباری به عنوان بهترین بازیکن بازی امشب گفت: در بین چهار تیم حاضر در گروه، بهترین دروازه بان را داریم. اخباری راحت و با تمرکز بالایی بازی می کند و از این بابت هیچ مشکلی نداریم.

    چرا خبرنگاران از داوری سوال نمی کنند؟

    ما برای سه امتیاز آمده بودیم نه یک امتیاز ولی چرا خبرنگاران از داوری سوال نمی کنند؟ ما اعتراض نداریم فقط جای سوال برایمان دارد که در بازی قبلی یک ضربه پنالتی برای ما گرفته نشد. در این بازی هم با وجود تلف شدن وقت بسیار با افتادن مداوم بازیکنان حریف روی زمین در جریان بازی و هفت هشت تعویض، فقط سه دقیقه وقت تلف شده اعلام شد و این برای من جای تعجب دارد.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *