×

رسول خطیبی:
گروه ما سخت ترین گروه مسابقات است

  • کد خبر: 173209
  • 27 فروردین 1400
  • سرمربی تیم تراکتور در نشست خبری پیش از بازی با شارجه، تاکید کرد که گروه B سخت ترین گروه لیگ قهرمانان آسیا در فصل جاری است.
    گروه ما سخت ترین گروه مسابقات است
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور اولین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ را با تساوی سه بر سه مقابل پاختاکور به پایان رساند. این تیم دومین بازی خود را فردا شب مقابل الشارجه امارات، میزبان بازی های گروه B برگزار خواهد کرد. صحبت های رسول خطیبی، سرمربی تراکتور در نشست خبری پیش از این بازی را بخوانید:

    تسلیت بابت درگذشت نادر دست نشان

    ضمن ابراز تاسف و عرض تسلیت به مناسبت درگذشت زنده یاد نادر دست نشان، یکی از ملی پوشان سابق و از مربیان خوب فوتبال ایران در مورد بازی فردا باید بگویم که بر اساس برنامه ریزی که برای این رقابت ها کرده ایم، بازی به بازی جلو می رویم. برنامه ریزی ما الان برای تیم شارجه است. تیمی که یک مربی خوب دارد و میزبان گروه است.

    بازی زیبایی از تراکتور خواهید دید

    بر اساس برنامه ریزی هایی که کردیم، سعی می کنیم از نقاط ضعف حریف بهترین استفاده را بکنیم؛ نقاط ضعفی که در آنالیزهایی که از حریف داشتیم به بچه ها یاداوری کرده ایم. همان طور که پیش از بازی با پاختاکور گفته بودم یک بازی خوب از تراکتور خواهید دید، امروز هم می گویم که فردا یک بازی خیلی زیبا مقابل شارجه خواهید دید.

    گروه ما سخت ترین گروه مسابقات است

    در شب اول مشخص شد که همان طور که گفته بودم، گروه ما سخت ترین گروه مسابقات است. همه تیم ها در این گروه شانس دارند و هر تیمی که اشتباه کمتری مرتکب شود قطعا صعود می کند.

    نمی توانم بگویم که شجاعی بازی می کند یا نه!

    خطیبی در مورد اینکه آیا در این بازی از مسعود شجاعی که در بازی قبلی غایب بود استفاده خواهد کرد، گفت: همه بازیکنان ما بازیکنان بزرگی هستند و شرایط خیلی خوبی در تمرینات دارند. هیچ موقع نمی توانیم بگوییم که فردا چه کسی بازی می کند. سعی می کنیم از نظر روحی و بدنی و نسبت به تیم حریف، ترکیب مان را بچینیم. انشالله فردا مشخص می شود که چه کسی بازی می کند و چه کسی بازی نمی کند.

    آرزوی موفقیت برای عبدالعزیز، به جز بازی فردا!

    زمانی که ما در شارجه بودیم، این تیم یکی از بهترین تیم های لیگ بود و بازیکنان بسیار خوبی داشت. کاپیتان مان عبدالعزیز یکی از بهترین ها از لحاظ فوتبالی و شخصیتی بود و به عنوان یک بزرگتر تیم را خیلی خوب اداره می کرد. همه به او احترام می گذاشتند الان هم در قامت سرمربی تیم شارجه است؛ از موقعی که سرمربی شده نتایج خیلی خوبی گرفته و انشالله که غیر از بازی فردا در تمامی بازی ها موفق باشد.

    آرم تراکتور روی قلب مردم آذربایجان است

    بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند و در بازی فردا هم با تمام وجود بازی می کنند. چون می دانند که این آرمی که روی پیراهن مان است، روی قلب مردم آذربایجان و هوادارانمان هست. بازیکنان می دانند که این آرم چقدر برایشان ارزشمند است و مطمئنا فردا با یک بازی خیلی خوب آنها را خوشحال خواهند کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *