×

تراکتور 3-3 پاختاکور
تساوی هیجان انگیز در گام نخست

  • کد خبر: 173141
  • 25 فروردین 1400
  • دیدار تیم های تراکتور و پاختاکور در گام اول مرحله گروهی با تساوی پر گل سه بر سه به پایان رسید.
    تساوی هیجان انگیز در گام نخست
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور بعد از چند سال دوری از لیگ قهرمانان آسیا، با کسب عنوان قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران در فصل گذشته، جواز حضور دوباره در این رقابت ها را کسب کرد. این تیم در گروه B با تیم های شارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و نیروی هوایی عراق همگروه است و امشب اولین بازی خود را مقابل نماینده ازبکستان برگزار کرد.

    تراکتور بازی را بهتر از حریف آغاز کرد اما چند اشتباه فردی از سوی بازیکنان این تیم، پانزده دقیقه پرفشاری را برای این تیم به همراه داشت. رفته رفته بازیکنان باتجربه تراکتور از این فشار کاسته و بازی را به تعادل کشاندند و روی دو پرتاب بلند عباس زاده، تراکتور اولین موقعیت های خود را روی دروازه پاختاکور ایجاد کرد. بعد از این موقعیت ها شاهد افت شدید جریان بازی بودیم تا اینکه دو تیم در ۱۵ دقیقه پایانی نیمه، دو تیم بازی زیباتری را ارائه کردند که موقعیت گل هایی هم به همراه داشت. این موقعیت ها هم البته حاصلی در پی نداشت و دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

    نیمه دوم: تراکتور نیمه دوم را بهتر از حریف آغاز کرد. این عمکرد غافلگیر کننده تراکتور دو گل در ۱۵ دقیقه ابتدایی به همراه داشت. شاگردان خطیبی که در آستانه یک برد شیرین قرار گرفته بودند توسط حریف غافلگیر شدند. پاختاکور با چند تغییر به موقع جریان بازی را تغییر داد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند. پاختاکور در ادامه کار گل سوم را هم زد تا یک کامبک رویایی را رقم زده باشد اما تراکتوری ها موفق شدند در پنج دقیقه پایانی بازی، گل تساوی را بزنند تا کار با نتیجه سه بر سه به پایان برسد.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *