×

سرخ پوشان وزنه زدند؛
برنامه ویژه خطیبی برای روزهای سخت تراکتور 

  • کد خبر: 172516
  • 10 فروردین 1400
  • تراکتوری ها صبح امروز با حضور در سالن بدنسازی، کار با وزنه را در دستور کار خود قرار دادند.
    برنامه ویژه خطیبی برای روزهای سخت تراکتور 
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور سال پر فراز و نشیبی را به پایان رساند. این تیم لیگ بیستم را در حالی به نیم فصل رساند که خیلی ها معتقد بودند، سرخ پوشان از لحاظ بدنی با مشکلاتی مواجه هستند و همین موضوع باعث شد تا کادر فنی جدید در فرصت های محدودی که در بین بازی های اخیر داشت، کار با وزنه را در دستور کار قرار دهد.

    در برنامه تمرینی تراکتوری ها طی تعطیلات نوروزی که از روز سوم فروردین ماه آغاز شد نیز کار با وزنه به دفعات گنجانده شد تا شاگردان خطیبی خود را برای روزهای سختی که پیش رو دارند آماده کنند. در راستای همین برنامه ها، تراکتوری ها صبح امروز نیز وزنه زدند.

    شاگردان خطیبی خطیبی در ادامه تمرینات فشرده روزهای اخیرشان ، صبح امروز (سه‌شنبه) راهی سالن وزنه شدند تا به انجام تمرینات بدنی بپردازند. آنها صبح امروز زیر نظر مربی بدنساز تیم، وزنه زدند و بعد از ظهر نیز تمرین سبکی خواهند داشت.

    تراکتور در حال حاضر در مکان پنجم جدول رده بندی قرار دارد و با توجه به نزدیکی امتیازات تیم ها، این شانس را دارد که با کسب چند نتیجه خوب، به جمع مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه وارد شود. این تیم از ماه آینده نیز بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را پیش رود دارد. به این دو رویداد باید بازی های جام حذفی را هم اضافه کنیم که تراکتور در آن حضور دارد. به این ترتیب رسول خطیبی به دنبال این است تا شاگردانش را از نظر بدنی نیز آماده روزهای سخت آینده بکند.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *