×

نقل و انتقالات؛
تراکتور مهری را داد پورحمیدی را گرفت

  • کد خبر: 171941
  • 13 اسفند 1399
  • باشگاه تراکتور حسین پورحمیدی را در ازای سعید مهری از باشگاه استقلال جذب کرده است.
    تراکتور مهری را داد پورحمیدی را گرفت
  • به گزارش نوبر خبر، معاون باشگاه تراکتور درباره جدایی هافبک تیم تراکتور از این تیم توضیح داد: سعید مهری از دو ماه پیش به خاطر بازی نکردن درخواست جدایی داده بود تا در فضای جدیدی بازی کند. حتی با آقای شجاعی هم صحبت کرده و گفته بود که سبک بازی تیم به من نمی‌خورد و من می‌خواهم در فضای جدیدی بازی کنم. آن موقع موافقت شده بود و حتی وقتی آقای خطیبی آمد، سعید مهری در تمرین حضور نداشت. ما پیشنهاد دادیم که او به سپاهان برود و معاوضه کنیم و سه اسم هم دادیم. بعد به باشگاه دیگری هم گفتیم اما رهبر فنی ما رسول خطیبی و او اختیارات دارد.

    وی با اشاره به روند جدایی توضیح داد: من به سعید مهری گفتم که من با جدایی تو موافق نیستم و اگر قرار باشد فسخ تو را امضا کنم، استعفای خودم را هم امضا می‌کنم. در نهایت هم این اتفاق در تهران رخ داد و من امضا نکردم. قرارداد سعید مهری فصل گذشته به یک شکل دیگر بود و امسال این قرارداد تغییر یافت. یک بندی وجود داشت که اگر مهری پیشنهادی از خارج داشت، ۵۰% قرارداد را بدهد و برود. یعنی این که سه یا پنج سال قرارداد داریم، مهم نیست!

    رحیمی همچنین اضافه کرد: ما می‌خواستیم سعید مهری آینده باشگاه باشد و او به فضای جدیدی نیاز داشت. ما یک دروازه بانی که عملکرد بسیار خوبی داشته و آینده دار است و زیر نظر خطیبی بوده را هم جذب کرده‌ایم و آقای پورحمیدی به تراکتور منتقل شده است. ما سعید مهری را منتقل کردیم اما یک بازیکن آینده دار (پورحمیدی) را خریدیم.

    نکته مهم اینکه  پورحمیدی تا پایان فصل در آلومینیوم خواهد ماند و سپس باتوجه به این که تحت قرارداد استقلال است، از این تیم راهی تراکتور شود.

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “تراکتور مهری را داد پورحمیدی را گرفت”

    1. علی مولوی گفت:

      پس فرعباسی چه میشود؟

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *