×

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی تاکید کرد:
رسانه ها صدای قشر بی صدا باشند/خودکفایی ۵هزار مددجوی کمیته امداد

  • کد خبر: 171675
  • 7 اسفند 1399
  • مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه رسانه ها باید صدای قشر بی صدا و ضعیف جامعه باشند، گفت: حدود 5هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد به خودکفایی رسیدند.
    رسانه ها صدای قشر بی صدا باشند/خودکفایی ۵هزار مددجوی کمیته امداد
  • به گزارش نوبرخبر، محمد کلامی عصر چهارشنبه در جمع اهالی رسانه از خودکفایی ۵هزار مددجو در کمیته امداد آذربایجان شرقی خبرداده و افزود: کمیته امداد با هدف آموزش توانمندی و خودکفایی به مددجویان خود با فراهم کردن بحث اشتغال زایی برای آنان فعالیت خوبی در استان داشته است.

    مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه درصد ایجاد اشتغال توسط کمیته امداد در استان ما بیشتر از سهمیه مشخص شده است، ادامه داد: امسال حدود۱۱ هزار اشتغال در استان ایجاد و پیش بینی می شود این عدد تا پایان سال به حدود ۱۲هزار نیز برسد.

    وی اضافه کرد: این درحالی است که سهمیه مشخص شده برای اشتغال زایی استان ما ۹هزار بود و ما به مدد الهی امسال موفق به ایجاد ۱۰۳درصد اشتغال در آذربایجان شرقی شدیم.

    این مقام مسئول در ادامه به سایر عملکرد های کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان اشاره کرده و گفت:در بحث لوله کشی گاز به مناطق روستایی ۸۷۰ مورد در طی دوماه انجام و در بحث ساخت فضای بهداشتی برای مددجویان موفق به ساخت  ۱۱۰۰واحد حمام و سرویس بهداشتی شدیم.

    کلامی همچنین حمایت های مردمی و خیران را در محور فعالیت کمیته امداد بسیار موثر دانسته و تصریح کرد: علاوه بر تعلق بودجه و اعتبارات دولتی، این مردم  و خیران هستند که با کمک های خود موجب توسعه فعالیت های کمیته امداد در استان می شوند.

    وی افزود: برای مثال در سال گذشته رقم کمک های مردمی ۱۸۷میلیاردتومان بوده و همین رقم تاپایان امسال به ۳۱۰میلیون تومان می رسد و تجلیل از این خیران برای ما افتخاری بزرگ و در مقابل عمل آنان قدردانی کوچک است.

    محمد کلامی در پایان با اشاره به ۱۴اسفند سالروز تشکیل کمیته امداد امام خمینی(ره) یادآور شد: کمیته امداد ازجمله مهم ترین یادگاران امام خمینی(ره) در جامعه امروز است و برای هرچه بهتر شدن فعالیت ها و راهبرد اهداف این کمیته باید بیش از گذشته تلاش کرد.

    این گزارش می افزاید؛ در پایان این نشست خبری با حضور رئیس کمیته امداد کشور، سامانه گویا ۳۱۸۴ که جهت تسهیل ارتباط مددجویان با کمیته امداد آذربایجان شرقی طراحی شده است، رونمایی شد.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *