×

کمک به مستمندان و محرومان، مصداق بارز عدل در جامعه است

  • کد خبر: 228077
  • 22 فروردین 1402
  • به گزارش نوبر، عابدین خرّم در مراسم آغاز توزیع 3 هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی استان بین مددجویان و نیازمندان،اظهار داشت: امروز کمیته امداد به یک نهاد کارآفرین تبدیل شده و در کنار خدمات معیشتی به افراد نیازمند و محرومان، به دنبالکارآفرینی و خودکفایی مددجویان خود نیز هست.   وی افزود: اشتغال‌آفرینی برای […]

    کمک به مستمندان و محرومان، مصداق بارز عدل در جامعه است
  • به گزارش نوبر، عابدین خرّم در مراسم آغاز توزیع 3 هزار بسته معیشتی کمیته امداد امام خمینی استان بین مددجویان و نیازمندان،اظهار داشت: امروز کمیته امداد به یک نهاد کارآفرین تبدیل شده و در کنار خدمات معیشتی به افراد نیازمند و محرومان، به دنبالکارآفرینی و خودکفایی مددجویان خود نیز هست.

     

    وی افزود: اشتغال‌آفرینی برای اقشار نیازمند جزو اهداف کمیته امداد است و استان آذربایجان شرقی در جذب تسهیلات اشتغال برایاین قشر در سال گذشته جزو استان‌های برتر بوده است.

     

    خرّم ادامه داد: در سال گذشته توانستیم برای 25 هزار مددجو اشتغال‌زایی و آنها را وارد جرگه تولیدکنندگان و کارآفرینان کنیم.

     

    استاندار آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اقدام موثر و ارزشمند دیگر کمیته امداد، مساعدت تحصیلی از مقطع ابتدایی تا دانشگاه وپشتیبانی علمی از مددجویان تحت پوشش این کمیته است.

     

    وی، کمک به مستمندان و محرومان را مصداق بارز عدل در جامعه و مرام حضرت امیرالمومنین علی(ع) دانست و گفت: این قشر کهانسان‌هایی باکرامت هستند، ولی نعمت ما محسوب می‌شوند و دعای خیر همین انسان‌هاست که جامعه را حفظ می‌کند.

     

    خرّم اظهار داشت: خیرانی که به این انسان‌ها کمک می‌کنند به دستور خداوند عمل می‌کنند و خود خدا پاداش آنها را خواهد داد.

     

    گفتنی است 3 هزار بسته معیشتی در قالب نخستین رزمایش اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان در بین مددجویان کمیته امداد واقشار نیازمند استان توزیع خواهد شد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *