×

نقل و انتقالات؛
یک صرب و یک ازبک در انتظار باز شدن پنجره تراکتور

  • کد خبر: 226878
  • 11 بهمن 1400
  • دو گزینه خارجی مدنظر نظر تراکتور برای نیم فصل دوم، در حال انجام مذاکرات مالی با باشگاه هستند.
    یک صرب و یک ازبک در انتظار باز شدن پنجره تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور با پنجره بسته وارد لیگ بیست و یکم شد تا با توجه به جدایی پر تعداد بازیکنانش در تابستان، با مشکل کمبود بازیکن در طول بازی های نیم فصل اول مواجه باشد. برای حل این مشکل، تراکتوری ها منتظر نقل و انتقالات زمستانی بودند تا چند بازیکن جدید را به تیم شان اضافه کنند.

    در حالی که مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی از چند هفته پیش شروع و نام هایی هم در رسانه ها منتشر شده اما بسته شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی باعث شده تا دوباره تراکتوری ها با مشکل مواجه شوند. آنها در تلاش اند تا در فرصت باقی مانده تا پایان مهلت نقل و انتقالات زمستاتی، با پرداخت بدهی هایشان، پنجره نقل و انتقالاتی را باز کرده و قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کنند.

    دو بازیکن خارجی که با نظر سولدو قرار بود در زمستان به تراکتور اضافه شوند نیز منتظر باز شدن پنجره این باشگاه هستند تا با حضور در تبریز، قرارداد خود را منعقد کنند. یکی از این بازیکنان صرب و دیگری ازبک است. از نظر فنی باشگاه تراکتور و کادر فنی آن بازیکنان یاد شده را تایید کرده اند.

    مذاکره باشگاه تراکتور با این دو بازیکن وارد مرحله جدی تری شده و طرفین در حال انجام توافقات لازم در بخش مالی و دستمزد بازیکنان هستند. اگر در این مرحله مشکل خاصی به وجود نیاید، این بازیکنان پس از باز شدن پنجره قرارداد خود را نهایی کرده و شاهد حضور یک بازیکن آسیایی و یک اروپایی در تراکتور نیم فصل دوم خواهیم بود.

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *