×

مارادونای پرو هم سرخ پوشان را محکوم کرد؛
یک شکست حقوقی دیگر برای تراکتور

  • کد خبر: 175177
  • 19 خرداد 1400
  • بازیکنی که با تبلیغات رسانه ای گسترده به تراکتور پیوست اما فروغ چندانی نداشت، این باشگاه را اخیرا به پرداخت مبلغی در حدود 4 میلیارد تومان محکوم کرده است.
    یک شکست حقوقی دیگر برای تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه تراکتور در اواسط تابستان سال ۱۳۹۸ خبر از خرید یک هافبک تهاجمی سرشناس داد؛ بازیکنی که رسانه رسمی باشگاه تراکتور لقب “مارادونای پرو” داده بود اما در واقعیت بیشتر چهره او به اسطوره فقید فوتبال آرژانتین داشت تا سبک بازی اش.

    سال گذشته و بعد از جدایی سوگیتا، هافبک ژاپنی و کوین فورچونه، مهاجم فرانسوی و جفرسون یوری ماتیاس، مدافع برزیلی تراکتور میمبلا آخرین بازیکن خارجی سرخ پوشان بود که از این تیم جدا شد تا فوتبالش را در لیگ داخلی کشورش ادامه دهد.

    این هافبک پرویی به خاطر سبک بازی اش ، شوت های محکمی که داشت و گل های حساس و زیبایی که در این فصل زد در بین هواداران تراکتور محبوبیت زیادی داشت. او در کنار سوگیتا هافبک ژاپنی محبوب ترین بازیکنان خارجی تراکتور در این فصل بودند اما دوران حضورشان در فوتبال ایران خیلی طولانی نبود.

    حال بعد از حدود یک سال، از منابع آگاه خبر می رسد که میمبلا نیز به مانند دیگر بازیکنان خارجی تراکتور این باشگاه را به پرداخت مبلغی نسبتا زیاد محکوم کرده است. او که برای دریافت مطالباتش به فیفا شکایت کرده بود بر اساس رای فدراسیون جهانی فوتبال، باشگاه تبریزی را به پرداخت ۱۴۵ هزار دلار محکوم کرده است. البته تراکتوری ها بدون شک برای این پرونده هم سراغ CAS خواهند رفت تا شاید این بار بتوانند محکومیت خود را برخلاف پرونده های قبلی، لغو کنند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *