×

اشتباه فاحش در بازی تراکتور-مس؛
کمک داور خودش را به ندیدن زد؟ (عکس)

  • کد خبر: 226786
  • 29 آذر 1400
  • داور بازی امروز تیم های تراکتور و مس رفسنجان یک اشتباه فاحش را به همراه کمک خود مرتکب شد.
    کمک داور خودش را به ندیدن زد؟ (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور امروز در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در حالی به مصاف مس رفسنجان رفت که سولدو، سرمربی این تیم روز گذشته در نشست خبری پیش از بازی ضمن ابراز امیدواری نسبت به سهوی بودن اشتباهات داوری علیه تیمش، اعلام کرد که از شاگردانش خواسته در کار داوری دخالت نکنند.

    این اظهارات سولدو خیلی مورد توجه قرار گرفت و تحسین برانگیز بود. او در مقطعی این صحبت ها را انجام داد که اشتباهات داوری در فوتبال ایران به اوج رسیده و هر هفته شاهد تصمیماتی بحث برانگیز و جنجالی از داوران هستیم. این اشتباهات در کنار اخبار ناامید کننده در خصوص اضافه شدن VAR به فوتبال ایران، نگرانی های زیادی را به وجود آورده است.

    جایگیری مناسب کمک داور و نحوه نگاه کردن او به صحنه نشان می دهد که او کاملا به جایگیری بازیکنان روی خط آفساید تسلط داشته است. خود امیر عرب‌براقی هم در شرایطی بود که می توانست متوجه آفساید نبودن صحنه شود.

    شاگردان سولدو در بازی امروز چند حمله خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در باز کردن دروازه نوشی صوفیانی ناموفق بودند تا اینکه روی پاس در عمق سامان نریمان جهان به پیمان بابایی، مهاجم تراکتور در موقعیت تک به تک با دروازه بان مس قرار گرفت. در این لحظه بود که پرچم کمک داور بالا و سوت داور به صدا در آمد.

    تصمیم امیر عرب‌براقی در تایید پرچم کمک خود در این صحنه بسیار عجیب بود و قابی منفی از قضاوت گروه داوری در بازی امروز ثبت کرد. بعد از به صدا در آمدن سوت در این صحنه، بازیکنان بازی را متوقف کردند و دروازه مس در حالی که می رفت باز شود، با اشتباه فاحش داور بسته ماند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *