×

ابوالفضل رزاق پور:
کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست

  • کد خبر: 175061
  • 14 خرداد 1400
  • هافبک – مهاجم تیم فوتبال تراکتور گفت: مطمئناً در ادامه مسابقات به دنبال کسب حداکثر امتیازات خواهیم بود.
    کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست
  • به گزارش نوبر خبر؛ ابوالفضل رزاق پور درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: وقفه به وجود آمده در مسابقات، کاملاً به‌جا بود. ما پس از تعطیلات عید، بازی‌های فشرده‌ای در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر داشتیم و در جریان این دیدارهای سخت و فشرده، برخی از بازیکنان ما دچار مصدومیت شدند و دست کادر فنی خالی بود و خوشبختانه سرمربی تیم از این تهدید فرصت ساخت و در این شرایط به بازیکنان جوان میدان داد. در این تعطیلات، ما می‌توانیم ازنظر ذهنی و بدنی خودمان را بازسازی کنیم و با آمادگی بالا کارمان را برای ادامه مسابقات استارت بزنیم.

    وی از وجود انگیزه بالا میان بازیکنان تراکتور برای کسب نتایج درخشان در هفته‌های پایانی لیگ خبر داد و یادآور شد: ما هنوز برای کسب سهمیه شانس داریم و با برد در دربی هم وضعیت‌مان خیلی بهتر شد. در سطح فنی تیم‌ها، تفاوت زیادی وجود ندارد و در هفت هفته پایانی، ۲۱ امتیاز دست نخورده باقی‌مانده است که همین موضوع انگیزه ما را برای ادامه لیگ بیشتر می‌کند.

    بازیکن تیم فوتبال تراکتور ادامه داد: در هفته‌های آینده با انگیزه بالا خواهیم جنگید تا هم بهترین نتایج را در شأن نام تراکتور بگیریم و هم سهمیه آسیا را کسب کنیم. با صحبت‌هایی که کادر فنی با بازیکنان انجام می‌دهند و انگیزه‌ای که می‌دهند، کسب سهمیه آسیا دور از دسترس نیست و با کمی تلاش و تمرکز بیشتر به این مهم دست پیدا کنیم.

    رزاق پور به تمجید از اعضای تیم تراکتور پرداخت و عنوان کرد: مطمئناً در ادامه مسابقات تیم‌ها به دنبال کسب حداکثر امتیازات هستند و تیمی می‌تواند موفق باشد که تمرکز بیشتری داشته باشد و تمرینات خوبی انجام بدهد. ما کادر فنی با دانشی داریم و در کنار آنها، بازیکنان باتجربه‌ای هم در تراکتور حضور دارند که من هم سعی می‌کنم از آنها یاد بگیرم. حضور چنین کادر فنی و بازیکنان خوبی در تراکتور، تیم را در ادامه مسابقات ازنظر ذهنی آماده کسب نتایج درخشان می‌کند. ما می‌خواهیم روند خوب‌مان را ادامه بدهیم.

    وی راجع به پیروزی در دربی تبریز، گفت: به عوامل و بازیکنان تیم ماشین‌سازی که در نیم‌فصل نخست با آنها زندگی کردم، خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم هر چه سریع‌تر مشکلات این تیم برطرف شود. شاید برخی‌ها فکر کنند که ما بازی راحتی داشتیم، اما در فوتبال بازی آسانی وجود ندارد.

    رزاق پور در مورد نقش هواداران در نتیجه گیری تراکتور، گفت: تراکتور از غیبت هواداران در ورزشگاه، بیشترین آسیب را خوره است. حضور هواداران در ورزشگاه انگیزه زیادی به بازیکنان می‌دهد و اگر آنها از ابتدای فصل در ورزشگاه حضور داشتند، شرایط تراکتور در جدول بهتر از این بود. آنها اگر حمایت همیشگی‌شان از تراکتور را در فضای مجازی هم داشته باشند، تیم را رو به پیشرفت سوق خواهند داد.

    هافبک – مهاجم تیم فوتبال تراکتور تصریح کرد: امسال بازیکنان جوانی به تیم اضافه شده است. ما انگیزه زیادی داریم و اگر در کنار آن حمایت هواداران را هم ببینیم، عملکرد بهتری هم خواهیم داشت. آنها در لیگ قهرمانان آسیا تا لحظه آخر از تراکتور حمایت کردند و نتیجه آن را هم دیدند. امیدوارم این اتفاق در لیگ برتر هم بیفتد و تراکتور باعث خوشحالی پرشورها شود. من احساسات هواداران تراکتور را درک می‌کنم و می‌دانم که نتایج تراکتور در زندگی آنها هم تأثیر دارد و با این تیم زندگی می‌کنند. امیدوارم هر چه سریع‌تر هواداران را در کنار خودمان داشته باشیم، چون مانند آنها در کشور خیلی کم است. امیدوارم افتخار بازی کردن در مقابل چشمان این هواداران را داشته باشم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *