×

وب سایت العالم خبر داد؛
کرار و تراکتور در آستانه سومین همکاری

  • کد خبر: 225911
  • 11 مرداد 1400
  • وب سایت عراقی العالم الجدید در خبری مدعی شد که کرار جاسم قصد دارد به فوتبال ایران و تراکتور بازگردد.
    کرار و تراکتور در آستانه سومین همکاری
  • به گزارش نوبر خبر؛ چند روز پیش و پس از جدایی فیروز کریمی از هدایت تراکتور، مدیران این تیم تبریزی تصمیم گرفتند تا یکبار دیگر سکان هدایت تیمشان را به فراز کمالوند بسپارند. در نخستین روزهای حضور تراکتور پس از بازگشت به لیگ برتر فوتبال ایران، کمالوند جوان هدایت این تیم را به عهده گرفت و توانست نتایج خوبی با پرشورها کسب کند.

    در روزهایی که کمالوند هدایت تراکتور را برعهده داشت، او کرار جاسم را از الوکره به تبریز آورد و ستاره تیم ملی عراق نیز در این تیم درخشید و به یکی از مهره های اصلی و تأثیرگذار این تیم تبدیل شد. اما حاشیه های این بازیکن تکنیکی باعث جدایی او از جمع تبریزی ها شد.

    کرار پس از جدایی از تراکتور، راهی استقلال و شاهین و همچنین لیگ عراق شد و در بازگشتی که در لیگ شانزدهم به تبریز داشت، فروغ و درخشش همیشگی را نداشت. این بازیکن که فصل گذشته در تیم نفت الوسط عراق بازی می کرد، مدعی شده که از تراکتور پیشنهاد دارد.

    وب سایت العالم الجدید در گفتگویی کوتاه که با این بازیکن داشته، از دریافت دو پیشنهاد لیگ برتری برای کرار جاسم خبر داده و مدعی شده در مذاکرات پیشرفت حاصل شده است. بازیکن سابق تیم ملی عراق در این زمینه گفت: من دو پیشنهاد از لیگ ایران از جمله تراکتور دریافت کرده ام که روند مذاکرات با این تیم مراحل پیشرفته ای را طی می کند ضمن اینکه من سابقه بازی در این تیم را نیز دارم.

    به هر حال پس از بازگشت کمالوند به تبریز، او قصد دارد یک بار دیگر با شاگرد سابقش همکاری کند و کرار جاسم که اکنون ۳۴ سال سن دارد و آخرین دوران حضورش در فوتبال ایران به زمان بازی در صنعت نفت آبادان بازمیگردد، ممکن است در لیگ بیست و یکم پیراهن تراکتور را بر تن کند. باید دید در روزهای آتی چه اتفاقاتی رخ می دهد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *