×

نیاز شاگردان خطیبی به 8 برد متوالی؛
کار دشوار تراکتور برای قهرمانی

  • کد خبر: 172049
  • 18 اسفند 1399
  • تیم فوتبال تراکتور عملیاتی دشوار را برای صعود به صدر جدول در پیش دارد.
    کار دشوار تراکتور برای قهرمانی
  • به گزارش نوبر خبر؛ در یازدهمین سال بازگشت به لیگ برتر، تی تی های شهر تبریز همچنان در آرزوی بالا بردن جام قهرمانی لیگ ایران هستند. آن ها در این چند سال سه بار به عنوان نایب قهرمانی رسیدند اما در شش فصل اخیر از رتبه دومی هم ناکام مانده‌اند تا طرفداران این تیم به شدت سرخورده شوند.

    اما این فصل با حضور رسول خطیبی، طرفداران تراکتور بار دیگر به قهرمانی امیدوار شده‌اند و پیروزی در مقابل نساجی، شور و شوق را دوباره به قرمزهای تبریز برگردانده است. با این حال، آن‌ها کار بسیار مشکلی را برای صعود به صدر جدول پیش رو دارند.

    تراکتور اکنون با ۲۶ امتیاز از ۱۷ بازی (میانگین ۱.۵۲ امتیاز) در جایگاه پنجم جدول است و برای دستیابی به استاندارد قهرمانی، باید ۸ بازی بعدی را با پیروزی پشت سر بگذارد تا در هفته بیست و پنجم ۵۰ امتیازی شود و با این روند لیگ، به عنوان صدرنشینی برسد.

    تراکتور در هشت بازی آتی به ترتیب مقابل سپاهان، مس، فولاد، ماشین سازی، پیکان، صنعت نفت، شهرخودرو و ذوب آهن قرار خواهد گرفت. نکته جالب این که پنج بازی آخر تراکتور نیز بسیار دشوار خواهند بود چرا که این تیم باید در تهران به مصاف استقلال و پرسپولیس برود و سه بازی هم با آلومینیوم، سایپا و گل گهر برگزار کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *