×

آخرین خبر از نیمکت تراکتور؛
پیشنهاد اغواکننده زنوزی و مقاومت شجاعی

  • کد خبر: 169825
  • 14 دی 1399
  • پیشنهاد اغوا کننده مالک تراکتور به سرمربی موقت این تیم هنوز بی پاسخ مانده است.
    پیشنهاد اغواکننده زنوزی و مقاومت شجاعی
  • مسعود شجاعی بعد از برکناری علیرضا منصوریان، به عنوان سرمربی موقت تراکتور انتخاب شد. کاپیتان تراکتوری ها با قبول این مسئولیت، طی یک ماه اخیر به عنوان بازیکن-سرمربی در حال فعالیت است و تراکتور با هدایت او چهار بازی انجام داده است. در حالی که ابتدا قرار بود تا پیش از بازی با پیکان در هفته هفتم، سرمربی جدید تراکتور مشخص شده و شجاعی به حالت بازیکن بازگردد.

    این اتفاق اما تا این لحظه رخ نداده است و تراکتور روز سه شنبه پنجمین بازی خود با هدایت شجاعی را برگزار خواهد کرد. طی دو فصل اخیر نیز چنین اتفاقی برای تراکتور رخ داده و تصمیم مدیران این باشگاه با عملکرد خوب سرمربیان موقت تغییر یافته بود. در حال حاضر نیز شاهد تکرار چنین اتفاقی برای سومین فصل متوالی در تراکتور هستیم.

    مسعود شجاعی

    محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور که علاقه شخصی زیادی به مسعود شجاعی دارد، بعد از چند بازی خوب و نتایج قابل قبول، به دنبال جلب رضایت او برای قبول هدایت تراکتور به عنوان سرمربی دائم است. مسعود شجاعی تا این لحظه پیشنهاد محمدرضا زنوزی را که گفته می شود، پیشنهاد اغوا کننده ای هم هست، بی پاسخ گذاشته است. مقاومت شجاعی باید دید تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و آیا شاهد شکسته شدن آن خواهیم بودیم یا اینکه زنوزی سرانجام تسلیم شده و سراغ گزینه ای دیگر خواهد رفت؟

    لازم به ذکر است که باشگاه تراکتور در حالی با منصوریان خیلی زود قطع همکاری کرد که خیلی ها معتقد بودند که زمان کافی به این سرمربی داده نشد. اینک مسعود شجاعی به عنوان جانشین منصوریان، برگ برنده بزرگی به نام حمایت مالک را پشت خود می بیند، حمایتی که منصوریان از آن بی بهره بود و همین موضوع مهمترین عامل جدایی زودهنگامش به شمار می رود. در صورتی که شجاعی پیشنهاد مالک تراکتور را بپذیرید، بعد از محمد تقوی و ساکت الهامی، سومین سرمربی موقت تراکتور خواهد بود که بعد از مدتی به سرمربی دائم تبدیل می شود.

     

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *