×

پرداخت سه بدهی دردسرساز ؛
پنجره تراکتور در آستانه باز شدن

  • کد خبر: 226882
  • 11 بهمن 1400
  • مدیرعامل باشگاه تراکتور از پرداخت بدهی دو بازیکن خارجی سابق این تیم خبر داد تا به این ترتیب طی روزهای آینده پنجره نقل و انتقالاتی سرخ پوشان باز شود.
    پنجره تراکتور در آستانه باز شدن
  • به گزارش نوبر خبر؛ تراکتور مثل نقل و انتقالات تابستانی، با پنجره بسته وارد مارکت زمستانی شد تا پروژه تقویت تیم با وقفه مواجه شود. پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور که بعد از پرداخت بدهی سنگین این باشگاه بعد از شروع لیگ بیست و یکم باز شده بود، چندی پیش دوباره به دلیل عدم پرداخت به موقع مطالبات سه بازیکن خارجی بسته شد.

    تلاش برای باز شدن پنجره از هفته گذشته شروع شد و شاهد پرداخت بدهی لی هری اروین، یکی از سه بازیکنی بودیم که پنجره به دلیل شکایت آنها بسته شده است. رسانه رسمی باشگاه تراکتور دقایقی پیش به نقل از مدیرعامل باشگاه از پرداخت بدهی فورچونه و حمزاوی هم خبر داد تا پنجره سرخ پوشان در آستانه باز شدن قرار بگیرد.

    میر معصوم سهرابی در خصوص پرونده دو بازیکن خارجی این باشگاه گفت: مطالبات فورچونه و حمزاوی پرداخت شد و خوشبختانه تائیدیه آن از طریق فیفا به باشگاه ارسال شده است. پیش از این تائیدیه پرداخت مطالبات اروین نیز به فدراسیون فوتبال ایران ارسال شده بود.

    به این ترتیب پس از طی مراحل اداری که احتمالا 48 تا 72 ساعت طول بکشد، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه تراکتور باز خواهد شد تا این باشگاه بتواند با بازیکنان مورد نظر خود در مارکت زمستانی قرداد امضا کند.

    تراکتور بعد از پرداخت بدهی سنگین اروین، بدهی ۱.۱ میلیون یورو به کوین فورچونه که این رقم با سود سالیانه و هزینه دادرسی به ۱.۳ میلیون یورو افزایش یافته بود را پرداخت کرد. همچنین سرخپوشان تبریزی بیش از صد هزار دلار به حمزاوی عکاشه پرداخت کردند تا تاییدیه باز شدن پنجره شان از سوی فیفا را دریافت کنند.

    برچسب ها

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *