×

مهدی پاشازاده:
وضعیت فعلی مان اسفناک است

  • کد خبر: 171776
  • 10 اسفند 1399
  • سرمربی ماشین سازی شرایط کنونی تیمش را که هیات فوتبال از ثبت قراردادها امتناع ورزیده در صورت تداوم، فاجعه دانست.
    وضعیت فعلی مان اسفناک است
  • به گزارش نوبر خبر؛ ماشین سازی در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فردا میزبان شهرخودرو خواهد بود. مهدی پاشازاده، سرمربی جدید ماشین سازان در نشست خبری پیش از بازی، از شرایط بد تیمش گفت:

    وضعیت اسفناک است

    تنها صحبتی که می توانم بکنم این است که شرایطمان خیلی سخت و بد است. من هیچ موقع از شرایط سخت ناله نمی کنم اما لیستی که من آماده کرده بودم و تازه با ۵ بازیکن امیدمان شده بودیم۲۰ نفر الان بهم اعلام کردند که تقریبا ۱۲ نفر می شویم و بقیه کارت شان هنوز صادر نشده است. از امیدها هم فقط دو نفر را می توانم استفاده کنم. از این تیم ۱۰ نفره چند نفر می خواهند بروند، چند نفر مصدوم هستند و چند نفر هم خودشان را به مصدوم زده اند. وضعیت اسفناک است.

    جدایی بابایی به تیم لطمه زده است

    با جدایی پیمان بابایی حتما به تیم ما لطمه وارد می شود و شده است. البته او قبل از حضور من از تیم جدا شده بود. طبیعی است که وقتی بازیکنی در تیم کیفیت خوبی دارد و بهترن گلزن است اگر جدا شود، صدمه می بینیم.

    هیات فوتبال قراردادهایمان را ثبت نمی کند

    وی با ابراز تعجب از اینکه هیات فوتبال شهر، از ثبت قرارداد تیم شهر امتناع می ورزد گفت: واقعیتش این است که وقتی من اینجا آمدم با مسئولان صحبت کردم و قرار شد که کمک کنند. ما توانایی پرداخت ۵۰۰ میلیون یا یک میلیارد بابت رضایت نامه بازیکن موردنظرمان نداریم. تیم هایی مثل نفت مسجد سلیمان، نساجی، سایپا و حتی ذوب آهن با رقم های بالایی بازیکن می گیرند. مشکل ما این است که چند بازیکن هم که صحبت کردیم و به خاطر ما و تیم آمده اند و من هم نظر مثبتی رویشان دارم متاسفانه هیات فوتبال قراردادشان را ثبت نمی کند. من نمی توانم از هیات فوتبال ایراد بگیرم؛ آنها می گویند بدهکارید و ثبت نمی کنیم. فردا بازی داریم و هیات فوتبال شهرمان ثبت نمی کند، چکار باید بکنم؟

    من کدام ۲۰ نفر را به هتل بفرستم؟

    اول باید هیات فوتبال ثبت کند و بعد از آن از فدراسیون فوتبال کارت بازی بازیکنان صادر شود. ما چهار بازیکن به خدمت گرفته ایم و بدون اینکه قرانی دریافت کنند حاضرند که بازی کنند. من سه بازیکن امید هم به تیم اضافه کردم اما از آنها هم نمی توانم استفاده کنم! خیلی بد است! یکی از دستیارنمان می گفت با مشت و لگد می خواهیم به جنگ توپ و تفنگ برویم. من به سرپرست تیم مان می گفتم که الان من کدام ۲۰ نفر را به هتل بفرستم؟ آیا آین ۶ نفر مشکل شان حل می شود که بفرستم شان هتل؟! من گردن هیات فوتبال نمی اندازم. حقش است و طلب دارد و از سال های قبل هم بوده است. اگر قبول کنند لطف می کنند و اگر هم نکنند فردا فاجعه می شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *