×

تراکتور 0-1 ذوب آهن
ورود رسمی به جمع قعرنشینان!

  • کد خبر: 226832
  • 8 دی 1400
  • ذوب آهن در سرمای تبریز موفق شد سه امتیاز حساس را از تراکتور بگیرد و به جایگاهش در جدول رده بندی سر و سامانی بدهدو شاگردان سولدو هم رسما وارد جمع قعرنشینان شدند.
    ورود رسمی به جمع قعرنشینان!
  • به گزارش نوبر خبر؛ در یکی از دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر، تراکتور و ذوب آهن به مصاف هم رفتند. جایگاه دو تیم در جدول رده بندی به نحوی بود که تساوی به درد هیچ کدام از دو طرف نمی خورد و سرمربیان دو تیم نیز با هدف کسب پیروزی تیمشان را روانه میدان کردند.

    این بازی با حملات ذوبی ها آغاز شد و تیم مهدی تارتار در همان دقایق ابتدایی چند فرصت را به روی دروازه حریف خلق کرد که ناموفق بود.

    در ادامه بازی سرد و کسل کننده دنبال می شد تا اینکه ذوب آهن توانست در چهارمین دقیقه از وقت های تلف شده صاحب یک ضربه پنالتی شود که آرمان قاسمی آن را وارد دروازه کرد.

    در نیمه دوم نیز بازی بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و تبریزی ها نیز تلاش خاصی برای رسیدن به گل تساوی انجام ندادند و در نهایت ذوب آهن توانست به 6 هفته ناکامی خود پایان داده و سه امتیاز شیرین را کسب کند. با این پیروزی تیم تارتار به رتبه دهم جدول رده بندی صعود کرد و تراکتور تا جایگاه چهاردهم سقوط کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *