×

همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ برای نیم قرن آینده موثر خواهد بود

  • کد خبر: 228753
  • 4 تیر 1402
  • به گزارش نوبر، یعقوب هوشیار در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری تبریز اظهار کرد: نگاه ما به همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ صرفا اقتصادی نیست چرا که این همایش در حوزه های مختلف، منجر به رشد قابل توجه و جهش در مسیر توسعه مدیریت شهری خواهد شد. وی با بیان اینکه […]

    همایش بین المللی سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ برای نیم قرن آینده موثر خواهد بود
  • به گزارش نوبر، یعقوب هوشیار در جلسه شورای عالی سرمایه گذاری تبریز اظهار کرد: نگاه ما به همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز ۲۰۲۳ صرفا اقتصادی نیست چرا که این همایش در حوزه های مختلف، منجر به رشد قابل توجه و جهش در مسیر توسعه مدیریت شهری خواهد شد.

    وی با بیان اینکه حجم کاری زیادی در خصوص همایش وجود دارد و باید در مدت زمان باقیمانده، برنامه ریزی ها و اقدامات شتاب گیرد، تصریح کرد: تمامی تلاش مدیریت شهری برگزاری باشکوه این همایش در شان و منزلت شهر تبریز است.

    شهردار تبریز با اشاره به اینکه این همایش با حضور میهمانان و سرمایه گذاران خارجی و داخلی برگزار می شود افزود: تمرکز مدیریت شهری در خصوص این همایش جذب حداکثری سرمایه گذاری ایرانیان خارج‌ از کشور است.

    وی خاطرنشان کرد: تبریز ظرفیت های سرمایه گذاری متعددی دارد و مدیران ملزم اند به فراخور حوزه کاری خود، بسته های سرمایه گذاری را با دقت هرچه تمام تدوین و ارائه کنند.

    هوشیار در ارتباط با اسپانسرهای همایش، خاطر نشان کرد: مذاکراتی با یکی از بانک های مطرح کشور انجام شده تا در برگزاری این همایش بین المللی مشارکت داشته باشد.

    وی اظهار کرد: نمایشگاه و غرفه هایی نیز همزمان با برگزاری همایش بر پا می شود تا برندهای معروف تبریز در حوزه های مختلفی همچون فرش و کفش، صنایع غذایی و… به میهمانان معرفی شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *