×

علیرضا اکبرپور:
هر وقت نتوانیم کمک کنیم می ‌رویم

  • کد خبر: 174451
  • 26 اردیبهشت 1400
  • سرمربی تیم ماشین سازی معتقد است که داور بازی می توانست دو ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد.
    هر وقت نتوانیم کمک کنیم می ‌رویم
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم ماشین سازی با دریافت گل در دومین دقیقه از وقت های اضافه، با نتیجه یک بر صفر مقابل میزبان خود نفت مسجد سلیمان شکست خورد. صحبت های علیرضا اکبرپور، سرمربی تیم ماشین سازی در نشست خبری پس از پایان این بازی را بخوانید:

    از بازیکنانم تشکر می کنم

    از بازیکنانم که در این شرایط بازی کردند تشکر ویژه ای می کنم. آمدن از تبریز به مسجد سلیمان خیلی سخت است و باید با دو پرواز و پیمودن نیمی از راه با اتوبوس بیاییم. سعی کردیم از بازیکنان جوان و امیدمان در این بازی استفاده کنیم و از همه شان تشکر می کنم.

    داور می توانست دو پنالتی برایمان بگیرد

    هم تیم ما و هم تیم نفت در بعضی از دقایق بازی، خوب کار کردند. به محمود فکری و همکارانش این برد را تبریک می گویم. او هم بازیکن خوبی بود و هم یک مربی خوب است و توانسته تغییر و تحولات خوبی در تیم نفت داده باشد. در این بازی داور می توانست دو پنالتی برای ما بگیرد. البته یکی از این دو صحنه را مطمئن نیستم و از صحنه دور بودم. اگر این پنالتی ها برای ما گرفته می شد، شرایط فرق می کرد.

    روی نیمکت نفر کم داشتیم

    از تیم نیم فصل اول فقط چند بازیکن مانده اند. این تیم در نیم فصل اول چنین چیزی نبود. برای این بازی دست مان خیلی خالی بود. با بازیکنان امیدمان ۱۶ نفر بودیم و روی نیمکت هم نفر کم داشتیم. این ها بر می گردد به مربیان قبلی که آمدند و به بازیکنان رضایت نامه دادند و رفتند. ما هم نمی توانستیم بازیکن جذب کنیم و سعی کردیم از بازیکنان جوان مان استفاده کنیم تا بتوانند خودشان را نشان دهند.

    نسبت به ماشین سازی دین دارم

    من از تیم ماشین سازی رشد کرده و به فوتبال ایران معرفی شدم. به خاطر ماشین سازی آمدم تا هر کمکی از دستم بر بیاید انجام بدهم. از سختی کار خبر داشتم و خیلی ها هم می گفتند که سخت است که ماشین سازی در لیگ برتر بماند. اما با توجه به دینی که به این تیم قدیمی شمالغرب داشتم آمدم. زمانی که من در ماشین سازی بازی می کردم بهترین تیم شهرستانی شدیم و حریفان هم از ما می ترسیدند و دوستمان داشتند. آمده‌ام کمک کنم و هر وقت نتوانیم کمک کنیم می ‌رویم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *