×

همه چیز نامعلوم تا فینال جام حذفی
هافبک تراکتور و شایعه‌ای که جنجالی شد

  • کد خبر: 166510
  • 10 شهریور 1399
  • انتشار خبر مربوط به توافق رضا اسدی هافبک تراکتوربا تیم سپاهان واکنش مسئولان تبریزی را برانگیخت.
    هافبک تراکتور و شایعه‌ای که جنجالی شد
  • با انتشار خبر توافق رضا اسدی و باشگاه سپاهان که منابع ما دراصفهان نیز آن را تایید کرده اند، مسئولان تراکتور با رد این شایعه تاکید دارند اسدی اگر به خارج از ایران نرود، اولویت اول خود را بر ماندن در تراکتور گذاشته است.

    هافبک بلند قامت سابق سپاهان و سایپا که امسال از بازیکنان کلیدی تراکتور بوده، در شرایطی بازار نقل و انتقالات می شود که اگر در دقایق پایانی دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان خطای هند منجر به اخراج را انجام نمی داد، در دیدار فینال مقابل استقلال بازی می کرد.

    او البته همچنان در تبریز و کنار تیم است و به گفته مربیان تراکتور اولویت خود را به حضور در قاره سبز گذاشته و اگر این اتفاق نیفتد در تراکتور باقی خواهد ماند. درباره اسدی گفته می شود سپاهانی ها که در فصل نقل و انتقالات با برنامه عمل کرده و در اولین اقدام دانیال اسماعیلی فر را به تیم خود اضافه کردنددر پی جذب او هستند و با وی توافقات لازم را انجام داده اند اما این خبر فعلا جنبه رسمی به خود نگرفته وبرای به حقیقت پیوستنش تا پایان جام حذفی صبر کرد.

    اسدی مورد توجه پرسپولیس نیز هست و باید دید در نهایت جنگ قدرت ها به نفع کدامیک از تیم ها تمام خواهد شد. نکته مهم درباره این موضوع این است که با قدرت خریدی که در این باشگاه وجود دارد، اینها اولین مقصد احتمالی این بازیکن اصفهانی خواهند بود.

    بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران در حالی کلید خورده که تیم های استقلال و تراکتور به دلیل در پیش داشتن فینال حذفی هنوز به طور رسمی وارد این بازار نشدند. چون بیم آن دارند شایعات ایجاد شده پیرامون تیم تمرکز بازیکنان را بهم بزند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *