×

عضو سابق شورای ناظر و نشریات دانشگاه آزاد اسلامی کشور :
نقش مهم نخبگان در توسعه کشور/نخبگان، مطیع امر رهبرند

  • کد خبر: 227340
  • 2 آبان 1401
  • عضو سابق شورای ناظر و نشریات دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: نخبگان مهم‌ترین نقش و مسئولیت را در توسعه کشور و امید آفرینی در جامعه را دارند.
    نقش مهم نخبگان در توسعه کشور/نخبگان، مطیع امر رهبرند
  • به گزارش نوبر، محمد میلادی با اشاره به دیدار تعدادی از نخبگان سراسر با رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: دیدار نخبگان و استعدادهای تحصیلی با رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکی از نقش ویژه و مهم در توسعه کشور می‌باشد.

    میلادی بعنوان عضو استعدادهای علمی برتر کشور با اشاره به اینکه جمعیت حاضر در حسینیه امام خمینی(ره) بعنوان نماینده نخبگان تنها بخش قلیلی از جمعیت انبوه نخبگان در سراسر کشور بودند که برای نشاندن لبخند رضایت بر سیمای نورانی ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی با تلاش شبانه روزی درصدد تحقق جامعه تمدن نوین اسلامی می‌باشند.

     عضو تیم دانش آموزی المپیاد جهانی فیزیک در سال ۲۰۰۷ اصفهان ادامه داد: نخبگان در این دیدار مطالبات خود را در عرصه های مختلف با بیان مصادیق مطرح نمودند و رفع موانع بر سر راه حرکت علمی نخبگان را به طور شفاف مطرح و خواستار پیگیری و توجه ویژه از سوی معظم‌له شدند.

    عضو سابق شورای ناظر و نشریات دانشگاه آزاد اسلامی کشور با بیان اینکه دیدار نخبگان با رهبر معظم انقلاب اسلامی یک اتفاق تاریخی و اثر گذار در سطح جامعه علمی و دانشگاهی کشور می‌باشد تاکید کرد: باید مسئولان از توان بالا و ظرفیت عظیم نخبگان و جامعه دانشگاهی در پیشرفت و توسعه کشور استفاده بهینه و مشارکت نخبگان در راستای کیفی سازی تصمیمات مهم درباره مردم را در اولویت خود قرار دهند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *