×

نشست اضطراری شورای امنیت درباره تنش‌های فلسطینیان و صهیونیست‌ها

  • کد خبر: 232734
  • 16 مهر 1402
  • به گزارش نوبر و به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری «تاس» به نقل از منابعی گزارش داد شورای امنیت سازمان ملل امروز یکشنبه در نشستی پشت درهای بسته به بحث درباره تشدید تنش در فلسطین اشغالی و نوار غزه می‌پردازد. به نوشته تاس، «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل […]

    نشست اضطراری شورای امنیت درباره تنش‌های فلسطینیان و صهیونیست‌ها
  • به گزارش نوبر و به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری «تاس» به نقل از منابعی گزارش داد شورای امنیت سازمان ملل امروز یکشنبه در نشستی پشت درهای بسته به بحث درباره تشدید تنش در فلسطین اشغالی و نوار غزه می‌پردازد.

    به نوشته تاس، «دیمیتری پولیانسکی» معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل این اطلاعات را در کانال تلگرامی خود تایید کرد و افزود نشست اضطراری شورای امنیت ساعت ۱۰ شب به وقت مسکو برگزار می‌شود.

    صبح شنبه بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به اهداف مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

    نیروهای مقاومت همچنین در اقدامی بی‌سابقه به حداقل هفت شهرک صهیونیست‌نشین نفوذ کردند که یک شکست تمام عیار امنیتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی محسوب می‌شود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *