×

رژیم صهیونیستی به سنگین ترین تلفات تاریخ خود، اعتراف کرد

  • کد خبر: 297544
  • 13 آذر 1402
  • یک تحلیلگر نظامی صهیونیستی گفت که نظامیان این رژیم در ۲۴ ساعت گذشته سنگین‌ترین حجم تلفات تاریخ خود را در غزه تجربه کردند.
    رژیم صهیونیستی به سنگین ترین تلفات تاریخ خود، اعتراف کرد
  • به گزارش نوبر، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی به نقل از برهام مئیر تحلیلگر نظامی اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در نوار غزه منهدم شده است.
    این تحلیلگر رژیم صهیونیستی افزوده است که ۷۵ نظامی هم کشته شدند که این حجم از تلفات در تاریخ این رژیم بی‌سابقه بوده است.
    از سوی دیگر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی رسما به کشته شدن ۳ نظامی دیگر این رژیم در جنگ غزه و زخمی شدن یک نظامی دیگر اعتراف کرد.
    بر اساس این گزارش، گروهبان یکم نیریا شاعر (ذخیره) ۳۶ ساله از نیروهای گردان ۶۶۵۵ تیپ ۵۵، سرگرد بن زوسمان (ذخیره) ۲۲ ساله از نیروهای گشت گردان ۶۰۱ تیپ ۴۰۱ لشکر مهندسی رزمی و گروهبان بنیامین یهوشوع نیدهام ۱۹ ساله از نیروهای گردان ۶۰۱ تیپ ۴۰۱ لشکر مهندسی رزمی، روز گذشته در نبردهای غزه کشته شدند.
    این در حالی است که طی ساعات گذشته درگیری‌های شدیدی بین نیروهای مقاومت فلسطین و نظامیان صهیونیست در شمال و جنوب غزه همزمان با حملات شدید هوایی این رژیم به بخش‌های مختلف این باریکه گزارش شده است.
    به گزارش ایرنا، گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *