×

نقل و انتقالات؛
نامه نگاری تراکتور برای جذب ۱۵ بازیکن

  • کد خبر: 171938
  • 13 اسفند 1399
  • باشگاه تراکتور در اولویت خود خرید یک مدافع را قرار داده و همچنین دو بازیکن جدا خواهند شد.
    نامه نگاری تراکتور برای جذب ۱۵ بازیکن
  • به گزارش نوبر خبر؛ رحیمی معاون اجرایی باشگاه تراکتور در خصوص فهرست تیم تراکتور گفت: ما یک جای خالی داشتیم که پیمان بابایی را خریدیم، الان با جدایی سعید مهری یک جای خالی هم داریم. همچنین لیست مازاد ما آقای حمزاوی عکاشه و وفا هخامنش هستند. ما به دنبال بازیکن به جای این نفرات هستیم اما در فضای نقل و انتقالات زمستانی کار سختی پیش رو داریم و باشگاه ها نمی‌خواهند بازیکن از دست بدهند.

    او با اشاره به جذب بازیکن عنوان کرد: ما تقریبا برای جذب ۱۵ بازیکن نامه زده ایم و در حال صحبت کردن با خودشان و مدیربرنامه هایشان هستیم. اولویت خرید ما این است که مدافع میانی بخریم. الان تعداد کم است و کیفیت هم پایین و کیفیت بالاها را هم نمی‌فروشند. ما هم نمی‌خواهیم ماجرایی مثل سعید واسعی یا محمد قنبری پیش بیاید. ما نمی‌خواهیم اشتباه بزرگ انجام دهیم و بعد بگوییم لیست تیم پر شد و بازیکن باکیفیت هم نخریدیم. بحث مالی بحث نخست نیست و امیدواریم که هواداران ما را درک کنند. تمام اتفاقات فوتبالی تیم زیر نظر آقای خطیبی است و حتی شاید صددرصد خواسته های او برآورده نشود اما تلاش می‌کنیم که طبق خواست ایشان باشد چون در نهایت نتیجه را ایشان خواهند داد. آقای خطیبی می‌خواهد تیمی درست کند که تراکتور را سال ها بیمه کند.

    وی همچنین با اشاره به نتایج تیم پرسپولیس توضیح داد: یادتان هست که وضعیت تیم سرخپوش پایتخت خوب نبود اما آرامش برقرار کردند و هر وقتی که نتیجه هم نگرفتند حمایت کردند و تیمی درست کردند که حالا ۴-۵ سال است نتیجه می‌گیرد. رسول خطیبی هم می‌خواهد این کار را کند. ممکن است سه بازی پشت سر هم ببازیم، ما هیچ کدام نمی‌خواهیم تیم ببازد. ما هم استرس می‌کشیم و مطمئن باشید که خیلی ها منتظر این هستند که رسول خطیبی نتیجه نگیرد. خطیبی همان کسی است که یک نسل از فوتبالیست ها را آورد و آقای زنوزی هم گفت که می‌خواهیم یک نسل جدید را تزریق کنیم.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *