×

اگر اخباری نبود...
ناجی بزرگ تراکتور در تهران (عکس)

  • کد خبر: 226965
  • 5 اسفند 1400
  • دروازه بان تراکتور با مهار یک پنالتی و چند سیو نجات بخش، ستاره بازی با پیکان بود.
    ناجی بزرگ تراکتور در تهران (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ در روزی که تراکتور فاصله زیادی با یازدهمین شکست فصل نداشت، درخشش محمدرضا اخباری مانع از این اتفاق شد. دروازه بان ملی پوش تراکتور یکی از بهترین روزهای خود را در ورزشگاه پاس قوامین پشت سر گذاشت و آماری که ثبت کرد قابل توجه بود.

    اخباری یک ضربه پنالتی را در نیمه اول بازی مهار کرد تا به پنالتی گیرترین دروازه بان تراکتور در تاریخ لیگ برتر تبدیل شود؛ او تا کنون سه ضربه پنالتی مهار کرده و به صورت مشترک با مهدی ثابتی، صاحب این عنوان است.

    علاوه بر مهار یک ضربه پنالتی، اخباری 7 سیو و 3 خروج موفق مقابل پیکان داشت. گلر تراکتور دو بار موقعیت های تک به تک حریف را در نیمه اول به خوبی مهار کرد و درخشش او در نیمه دوم هم مانع از گلزنی پیکانی ها شد؛ شاگردان حسینی در روزی موفق به گلزنی نشدند که هر راهی را برای گلزنی امتحان کردند ولی مقابل شان دیوار محکمی به نام اخباری حضور داشت.

    ستاره تراکتور در بازی روز گذشته با بسته نگه داشتن دروازه خود، تعداد کلین شیت های این فصلش را به عدد 7 رساند. زونیمیر سولدو که کسب تک امتیاز این بازی خارج از خانه را مدیون اخباری بود در نشست خبری پس از بازی به تحسین او پرداخته و گفت: “امروز اخباری بهترین بازیکن تیم ما بود و از او هم انتظار دارم همیشه در این حد دروازه‌بانی کند. اخباری یکی از دروازه‌بان های خوب ایران است.”

     

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *