×

سعید سرگیجه نگرفت؟
مورد عجیب واسعی؛ لیست، فسخ، تست (عکس)

  • کد خبر: 226904
  • 21 بهمن 1400
  • هافبک تراکتور در چرخه عجیب و فرسایشی قرار گرفته که آینده فوتبالی او را به شدت تحت تاثیر قرار داده است.
    مورد عجیب واسعی؛ لیست، فسخ، تست (عکس)
  • به گزارش نوبر خبر؛ سعید واسعی این روزها دوره ای عجیب از فوتبال خود را تجربه می کند؛ دوره ای که قطعا روزی حسرت او را به همراه خواهد داشت. این هافبک 27 ساله عملکرد بسیار خوبی در تیم پیکان داشت و در پایان فصل 98-99 با چند پیشنهاد خوب مواجه شد.

    شروع از سیاه جامگان، سپس بازی در بادران، واسعی را به پیکان رساند و اینجا بود که یک انتقال هوشمندانه آینده اش را قرار بود رقم بزند؛ تا آستانه آپوش شدن رفت اما استقلال در آخرین لحظه پا پس کشید. تراکتور مشتری بعدی سعید بود که او بیدرنگ آن را پذیرفت.

    همه چیز برای یک شروع رویایی و تبدیل شدن به ستاره تی تی ها آماده بود که قضیه شکایت پیکان از تراکتور و واسعی به خاطر انتقال غیرقانونی، وارد مراحل جدی خود شد. سعید واسعی با تصمیم کمیته تعیین وضعیت و همچنین کمیته انضباطی چهار ماه از حضور در میادین محروم و به پرداخت یک میلیارد و دویست میلیون تومان جریمه محکوم شد.

    یک اشتباه کوچک واسعی را چهار ماه از میادین دور و او را از نظر روحی و روانی به شدت دچار مشکل کرد. هافبک سرخ پوشان سرانجام با پشت سر گذاشتن دوران سخت محرومیت، در دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا به میادین برگشت. خیلی زود اما
    او در اعتراض به کم بازی کردن به مشکل خورد و باز فرصت بازی را از دست داد.

    سعید با آمدن فیروز کریمی به تیم برگشت ولی عمر حضور کریمی بازهم کوتاه بود و این بار سولدو به روی کار آمد. مربی که به شدت به کار کردن در تمرینات حساس است و با عبور از نام های بزرگی چون عباس زاده نشان داده که ملاک اصلی او برای قرار گرفتن در ترکیب، تلاش مداوم در طول هفته و کارایی بالا در داخل زمین است. در چنین شرایطی سرمربی تراکتور در آستانه نیم فصل در مورد واسعی گفت: “سعید واسعی در این چند وقت اخیر فرصت بازی زیادی داشت ولی بازده کاری او آن چیزی نبود که من می خواستم. او در تمرینات اخیر به هیچ وقت خوب نبود و یکی دو مورد هم آسیب دیدگی داشت که اصلا با تیم تمرین نکرد.”

    این به نوعی یک اتمام حجت بود تا بهقطعبه صورت تلویحی یکی از خروجی های لیست سرمربی تراکتور مشخص شود. خبر این قطع همکاری از منابع نزدیک به باشگاه در حالی اعلام شد که طی روزهای اخیر شاهد حضور واسعی در تمرینات هستیم. او حتی امروز در میان بازیکنانی که تست کرونا دادند هم دیده شد تا یک سرگیجه حسابی در موردش شاهد باشیم.

    این وضعیت عجیب مشخص نیست که آیا پایان کابوس این مدت و شروع جدیدی برای سعید خواهد بود یا به جدایی و امتحان یک چالش جدید ختم می شود؛ به هر حال واسعی در مقطع فعلی باید بازی کردن را اولویت خود قرار دهد تا بلکه فرصت طلایی از دست رفته (یک و نیم سال اخیر) را که به عقیده خیلی ها اوج یک فوتبالیست است جبران کند. از آخرین دوره طولانی که واسعی بی وقفه برای تیم هایش بازی کرده زمان زیادی می گذرد. او اگر تصمیم به ماندن در ترا تراکتور را دارد بایستی با همه توان به جلب نظر سولودو بپردازد و اگر قصد رفتن دارد، هوشمندانه انتخاب کند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *