×

اخباری همچنان یک ستاره است؛
مقاومت تحسین برانگیز قارتال مقابل پاختاکور

  • کد خبر: 173143
  • 25 فروردین 1400
  • دروازه بان تراکتور در نیمه اول بازی امشب مقابل پاختاکور عملکرد قابل تحسینی داشته است.
    مقاومت تحسین برانگیز قارتال مقابل پاختاکور
  • به گزارش نوبر خبر؛ تیم تراکتور در اولین بازی خود در گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف پاختاکور رفته که این دیدار تا پایان نیمه اول گلی در پی نداشته است؛ این تساوی بدون گل در حالی به دست آمد که مهاجمان پاختاکور در چند صحنه تا یکقدمی باز کردن دروازه تراکتور پیش رفتند.

    پیش از شروع بازی ها بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا به معرفی گروه های هشت گانه لیگ قهرمانان پرداخت. در بخش مربوط به معرفی گروه دوم، از محمدرضا اخباری به عنوان ستاره تراکتور یاد شد؛ دروازه بانی که در سال ۲۰۱۶ و در جریان تنها صعود سرخ پوشان به دور حذفی، در چهار بازی کلین شیت کرده بود.

    درخشش یک نیمه ای اخباری در بازی امشب نشان داد که AFC در پیش بینی خود اشتباه نکرده و ستاره تراکتور را خوب تشخیص داده است. اخباری که در فصل جاری شماره یک تراکتور را به تن می کند، در ۴۵ دقیقه ابتدایی بازی با پاختاکور چندین بار با عکس العمل های دیدنی خود ناجی دروازه تیمش شد.

    روی اشتباه اکبر ایمانی در دقایق ابتدایی، پاختاکور خیلی زود می توانست توسط رشیدف به گل برسد اما اخباری با مهار ضربه او در موقعیت تک به تک، کار خود را در بازی امشب شروع کرد. در ادامه او چندین بار دیگر هم مقابل حملات حریف ایستادگی کرد تا اینکه اوج کارش را در دقیقه ۳۵ شاهد بودیم؛ ضربه سر دیگو چران با پشت سر روی ارسال ایستگاهی در دهانه دروازه به زمین خورد تا مهار آن دشوار شود اما اخباری با جهشی دیدنی و یک دستی توپ را راهی کرنر کرد. جهشی که با مصدومیت او همراه شد تا نشان دهد دروازه بان تراکتوری ها با جان و دل برای بسته نگه داشتن دروازه تیمش تلاش می کند.

    اخبار مرتبط

    یک پاسخ به “مقاومت تحسین برانگیز قارتال مقابل پاختاکور”

    1. سیامک گفت:

      باعث افتخار ما هستید. آقای دایی بابت جدا کردن شما از تراکتور و نیمکت نشین کردنتان بایستی خجالت بکشد. او همه این کارها را بخاطر خوش خدمتی به پرسپولیس انجام داد

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *