×

قرارداد کیانی چرا امضا نمی شود؟
مس مانع عملی شدن پروژه بازگشت کاپیتان

  • کد خبر: 226892
  • 17 بهمن 1400
  • مهدی کیانی هنوز قراردادش را با مس رفسنجان به‌طور رسمی فسخ نکرده است.
    مس مانع عملی شدن پروژه بازگشت کاپیتان
  • به گزارش نوبر خبر؛ کاپیتان سابق تراکتور که محبوبیت زیادی نزد طرفداران این تیم دارد بار دیگر در آستانه پیوستن به سرخ‌پوشان تبریزی قرار گرفته اما این مساله پیچیدگی‌هایی دارد. مهدی کیانی چند روزی است در تمرینات مس رفسنجان شرکت نکرده و با حضور در تبریز، تراکتوری‌ها را در تمرینات همراهی می‌کند تا موضوع حضورش در تراکتور قوت بگیرد.
    حضور کیانی در تمرینات تراکتور البته در شرایطی است که او هنوز با باشگاه مس رفسنجان قرارداد دارد و برای پیوستن به تراکتور نیاز به فسخ این قرارداد است.

    کیانی برای جدایی از مس با مسئولان این باشگاه مذاکراتی داشته اما هنوز رضایت آنها را نگرفته است. با اینکه مسی‌ها در پست کیانی، حسین پورامینی را جذب کرده‌اند اما فسخ قرارداد کاپیتان سابق تراکتور و سپاهان هنوز صورت نگرفته است.

    در این خصوص قرار است کیانی طی یکی دو روز آینده جلسه‌ای را با مسئولان مس داشته باشد تا با بخشیدن مطالباتش رضایت خود را از باشگاه رفسنجانی دریافت کند. بعد از این اتفاق او می‌تواند آزادانه قراردادش را با تراکتور به امضا برساند و در نیم فصل دوم برای تیمی که سال‌ها در آن حضور داشته و موفقیت‌های ویژه‌ای هم کسب کرده به میدان برود.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *