×

باشگاه تراکتور دست به افشاگری زد؛
مخالفت با درخواست نجومی ایمانی

  • کد خبر: 226038
  • 9 شهریور 1400
  • باشگاه تراکتور در مورد درخواست نجومی ایمانی افشاگری کرد.
    مخالفت با درخواست نجومی ایمانی
  • به گزارش نوبر خبر؛ پس از این که غیبت اکبر ایمانی در تمرینات تراکتور طولانی شده و حاشیه هایی به وجود آورد، باشگاه تراکتور با انتشار متن زیر به افشاگری در مورد درخواست نجومی این بازیکن پرداخت تا دلیل غیبت او مشخص شود:

    “اکبر ایمانی که در نیم فصل لیگ هجدهم با عقد قراردادی ۵ ساله به جمع سرخپوشان دیار آذربایجان پیوسته بود، برای فصل آینده خواستار افزایش مجدد مبلغ قرارداد خود به صورت نامعقول شده است.

    این خواسته در حالی مطرح شده که قرارداد این بازیکن در فصل گذشته مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان بود، در نیم فصل به سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افزایش یافت. در همین راستا قرارداد این بازیکن برای فصل پیش رو( ۱۴۰۱-۱۴۰۰) نیز چهار میلیارد تومان منعقد شد.

    با این حال، اکبر ایمانی برای لیگ بیست و یکم، خواستار مبلغ هفت میلیارد تومان شده و به باشگاه اعلام کرده است که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، در تمرینات شرکت نخواهد کرد. او در روزهای اخیر در تمرینات غیبت غیر موجه داشته و حاضر به حضور در تمرینات نشده است.

    ظهر امروز (سه‌شنبه) طی آخرین جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل، معاون ورزشی و فرهنگی باشگاه و همچنین فراز کمالوند برگزار شد، علیرغم تاکید باشگاه بر حفظ اکبر ایمانی، این بازیکن بار دیگر بر خواسته خود اصرار کرده و اعلام نمود که در صورت عدم پرداخت این مبلغ، به همکاری خود با باشگاه تراکتور پایان خواهد داد.

    اکبر ایمانی سه فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و فراز کمالوند به دلیل جلوگیری از ایجاد حاشیه در تیم، طی روزهای گذشته اعلام کرده بود که به این بازیکن مرخصی داده است”

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *