×

غیر رسمی؛
ماشین سازی در آستانه تغییر مالکیت دوباره!

  • کد خبر: 226610
  • 30 آبان 1400
  • باشگاه دسته اولی فوتبال تبریز که با مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کند، در آستانه واگذاری دوباره قرار گرفته است.
    ماشین سازی در آستانه تغییر مالکیت دوباره!
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه ماشین سازی تبریز خرداد ماه سال جاری به صورت رسمی به یونس قربانی واگذار شد تا مالکیت محمدرضا زنوزی به صورت همزمان در دو باشگاه لیگ برتری تبریز به پایان برسد.

    ماشین سازی در پایان فصل با مالکیت جدید سقوط کرد و شروع بسیار ضعیفی در این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال ایران داشت؛ این تیم که با وجود پرداخت مطالبات مربوط به زنوزی، با توجه به عدم پرداخت بدهی هایی که باید مالک جدیدش می پرداخت، با پنجره بسته وارد مسابقات شد و مشکلات مالی و مدیریتی اش به حدی بود که علیرضا اکبرپور را وادار به قطع همکاری در همان هفته های نخست کرد.

    ماشین سازی در حال حاضر با یک امتیاز از شش بازی در رده آخر جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار دارد. این تیم با توجه به پنجره بسته نقل و انتقالاتی و جدایی پر تعداد بازیکنان فصل گذشته به شدت با کمبود بازیکن هم مواجه است و با توجه به ناتوانی مالک در حل مشکلات مالی، در آستانه واگذاری دوباره قرار گرفته است.

    بر اساس شنیده ها از منابع آگاه، مالکیت باشگاه ماشین سازی به زودی به شهرداری تبریز منتقل خواهد شد تا این باشگاه بعد از چند سال بار دیگر تحت مالکیت این سازمان قرار بگیرد؛ البته تیمی که تحت عنوان ماشین سازی تحت مالکیت شهرداری تبریز قرار داشت، اینک با نام نود ارومیه فعالیت می کند و این ماشین سازی، گسترش فولاد تغییرنام یافته ای است که به نظر می رسد به زودی با یک نام جدید دیگر به حیات خود ادامه دهد!

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *