×

سوپر جام فوتبال ایران؛
ماجرای مخالفت پرسپولیس با رنگ پیراهن تراکتور

  • کد خبر: 175616
  • 2 تیر 1400
  • باشگاه تراکتور در بیانیه شش بندی خود، یک بند را به موضوع پیراهن بازی سوپر جام اختصاص داد که با مخالفت باشگاه پرسپولیس رنگ آن تغییر کرد.
    ماجرای مخالفت پرسپولیس با رنگ پیراهن تراکتور
  • به گزارش نوبر خبر؛ باشگاه تراکتور امروز در بیانیه ای شش بندی به اتفاقات اخیر واکنش نشان داد. بخش قابل توجهی از این بیانیه به برنامه شب گذشته شب های فوتبالی و حواشی بازی سوپر جام اختصاص داشت.

    در بند پنجم این بیانیه آمده است:

    باشگاه تراکتور در دیدار رفت لیگ برتر مقابل پرسپولیس که با فوت مرحوم علی انصاریان مصادف شد، به رسم میهمان‌نوازی از حق طبیعی خود گذشت و با پوشیدن پیراهن مشکی تیم پرسپولیس موافقت کرد. امّا تیمِ میزبان در بازی سوپر جام که تک بازی و خارج از مسابقات لیگ است و تیم تراکتور به مناسبت فوتِ نخستین کاپیتان خود عزادار بود، پیرو مکاتبه قبلی با سازمان لیگ قصد داشت به جهت ادای احترام به پیشکسوت خود، با پیراهن‌های مشکی رنگ به میدان برود که باشگاه پرسپولیس با این موضوع مخالفت کرد و باعث تغییر شبانه طرح لباس‌های تیم شد.

    ماجرای این بند مربوط به روز قبل از بازی سوپر جام می شود؛ جایی که باشگاه تراکتور قصد داشت برای گرامیداشت یاد «عباسقلی رسولی‌فر» بنیانگذار و اولین کاپیتان خود که دوشنبه هفته گذشته در سن ۹۴ سالگی دار فانی را وداع گفت، با پیراهن مشکی مقابل پرسپولیس حضور پیدا کند.

    بر اساس اطلاعات به دست آمده از منابع آگاه، باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکی پوشیدن دروازه بانش در این دیدار با تصمیم تراکتوری ها مخالفت کرده بود. به این ترتیب تراکتوری ها مجبور به تغییر شبانه لباس های خود شده و با رنگ سفید مقابل پرسپولیس در دیدار سوپر جام حضور یافتند.

    اخبار مرتبط

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *